en dan hopen dat er mensen zijn die hun dieren aan de wetenschap willen 'geven' zodat het andere dieren hun levens kunnen sparen
.Zou het zelf denk ik ook niet kunnen ....
Maar dan moet je het zelf ook nog naar Utrecht brengen??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en dan hopen dat er mensen zijn die hun dieren aan de wetenschap willen 'geven' zodat het andere dieren hun levens kunnen sparen
.__danielle__ schreef:@Bramblerose: Jij bent donor.. jij kan hier zelf voor kiezen. Jouw dier kan dat niet, die moet maar accepteren dat hij als studie object gebruikt gaat worden als hij dood is. [/size]
Bramblerose schreef:__danielle__ schreef:@Bramblerose: Jij bent donor.. jij kan hier zelf voor kiezen. Jouw dier kan dat niet, die moet maar accepteren dat hij als studie object gebruikt gaat worden als hij dood is. [/size]
Daar heb je gelijk in! Maar, dan zijn ze wel al dood. Het is een dood lichaam en dat hebben ze niet meer nodig, dus ik blijf het wel een mooi iets vinden... Of het lichaam wordt opgegeten door ongedierte in de grond of verbrand in een oven of je draagt nog iets goeds bij en 'redt' andere dieren... Het zijn mijn hersenspinsels hoor, geen verwijten of zo naar anderen. Ik respecteer de gedachten die anderen hierover hebben ook...
superpony schreef:@Danielle, maar dieren kunnen niks kiezen, hun hele leven niet in principe. Dan moet je ook stoppen met vlees eten etc. Die beesten kiezen ook niet om op een bord te liggen na hun dood en hun leven stelt ook niet veel voor.
Natuurlijk moet iedereen het zelf weten, maar je kan er iig over nadenken.
Ik vind veel reacties emo reacties, wat ik begrijp, maar een beest niks aan heeft. En ik hou ontzettend veel van onze beesten. Onze handen aaien de hele tijd als we thuis zijn, we wandelen, ze krijgen goed eten etc etc....