Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Eleionomae schreef:die dingen hebben wij zomers in tientallen tegen de muur zitten buiten, brrrr
kwam eens een mn kamer binnen en dacht m te redden met een glas, kwam ik met glas beneden bleek hij bijna op mn hand te zitten, heb zo spin met glas en al door de voordeur naar buiten gegooidVoortaan plastic bekertjes op voorraad hebben?
trekpaardluf schreef:iloveyah87 schreef:Jep,
Papiertje tussen twee vingers... Vangen vastpakken en knijpen maarr!!!!
iel iel iel want bij zon grote hoor je het ook nog lekker kraken en voel je het gewoon uit elkaar pletsen!!
*krijgt nog meer rillingen en kriebels!
) 
melaniepk schreef:Overigens zegt men ook dat ze nooit alleen komen, dus altijd met zn tweetjes, moet zeggen dat dat wel kloptals ik er een heb, zie ik de volgende dag of dagen erna de ander over mn laminaat schaatsen
Jezzi schreef:Ik ben er niet bepaald bang voor, maar mijn zusje zuigt ze altijd op met de stofzuiger
En ze kruipen er dan weer uit, dus gelijk de zak weggooien dan. Idem dito met muizen. Mn moeder had er een opgezogen, de zak naar buiten gezet, en toen kwam zo die muis er weer uit kruipen

mleppers schreef:oh gatver!!!
ik ben echt doodsbang voor spinnen!!!
ik doe zelfs altijd spinnen check voor ik ga slapen en voor ik ga douchen!!!
zo erg vind ik het!!
die heb ik een keer bespoten met haarlak haha geloof dat hij het niet gehaald heeft. maar ik kan er niet bij met de stofzuiger vandaar dat hij er nog hangt haha!
minder leuk zijn de spinnen. Altijd als ik aan spinnen denk moet ik aan een aantal foto's denken...
SheMellon schreef:Whahaha dat ken ik!Mijn hond is echt mijn held. Die eet ze gewoon op als ze ze ziet![]()
Als ik enigsinds de kans heb laat ik ze weghalen door manlief..maarre..ben ik alleen dan is het al snel 'Laika kijk een wat ik vind???'
pres schreef:Die laatste heb ik in mijn oude huis heel veel gehad.
Wil niet vervelend zijn maar ze kunnen nog groter zijn als jouw Tarzan
Kwam ook niet meer bij toen er eentje van de muur af sprong toen mijn manlief er eentje wilde vangen
Maar niets om bang voor te zijn hoor, ze doen verder niets
En dat allemaal omdat ik eergister dit topic heb gelezen 
Citaat:Ik kijk elke avond onder mijn bed of er niet toevallig een spin zit, ja dadelijk kruipt ie via de muur omhoog en komt ie gezellig bij mij in bedje.