Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Donna89 schreef:aan zap: mag ik vragen waarom je dat wou weten van het voer?
) over de grond heen schijnen. Zorg dat JIJ de leukste bent om naar toe te komen.
zonnebloem18 schreef:Mijn mening, opgeven en elke keer dat je het aanrecht wilt gebruiken even een doekje er overheen.
Het moment dat je het denkt afgeleerd te hebben zit hij er toch weer op als je er niet bent, onbegonnen werk dus.

zap schreef:Donna89 schreef:aan zap: mag ik vragen waarom je dat wou weten van het voer?
Precies zoals hierboven al beschreven werd ja. Je hebt in principe nog een jonge poes, misschien kan het helpen om eens wat ander voer te kiezen (bijvoorbeeld royal canin). Onze katten kregen ook TomPoes Variantjes en één van onze poes bleef ook net zo lang eten totdat het bakje leeg was (en opnieuwe en opnieuw). Sinds we overgeschakeld zijn op RoyalCanin kunnen we het bakje gewoon vol doen, zonder dat poesbeest het hele bakje achter elkaar opvreet.
Op die manier kan je altijd eten voor je kat hebben staan en hoeft hij dus niet te snaaien. Ze zitten eerder vol, krijgen meer voedingsstoffen binnen.
Wie weet helpt het iets