Maar zoals 'ie erbij ligt, lijkt 't er iig wel veel op.Zijn dat zulke agressieve vissen dan Daphne?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar zoals 'ie erbij ligt, lijkt 't er iig wel veel op.
Daphne__ schreef:en het zebravisje lijkt mij een gestreepte kopstaander
maar dat weet ik niet heel zeker..
met rhinogobius wui ben je mooi klaar mee.. ik raad ze iedereen af, die kleine vissen in de bak heeft
Citaat:Lengte vd vis : 10 cm
Min.lengte aquarium : 100 cm
Nederlandse naam : Gestreepte goerami
Buiten de paartijd is dit een zeer vreedzame vis die uitstekend geschikt is voor het gezelschapsaquarium. Het aquarium moet aan de randen en de achtergrond dicht worden beplant, terwijl in het midden veel vrije zwemruimte moet worden open gelaten. Een donkere bodem en drijfplanten worden zeer op prijs gesteld. Tijdens de paartijd wordt een territorium ingericht.
Het is een alleseter. Er moet dus voor voldoende variatie worden gezorgd. Ook plantaardig voedsel mag niet ontbreken. Droogvoer wordt ook geaccepteerd
juval schreef:Daphne__ schreef:en het zebravisje lijkt mij een gestreepte kopstaander
maar dat weet ik niet heel zeker..
met rhinogobius wui ben je mooi klaar mee.. ik raad ze iedereen af, die kleine vissen in de bak heeft
ja, daar lijken ze op idd, ik ben inmiddels een paar bijtjes kwijt, dus die rhinogobius kan de boosdoener zijn??

stef schreef:er wordt in het begin van het topic al gelijk geroepen dat ze 2 scholenvisjes heeft.
Ja? En?
Mijn bak is 120L trouwens
.