Geld maakt niet gelukkig op zo'n moment.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sassieja schreef:Ik snap niet hoe je zoiets kunt gebeuren.
Euth. vloeistof heeft altijd een kleurtje, rood en blauw, dus het is een dom en gelogen verhaal als jouw DA zegt dat het hetzelfde kleurtje had. En dan nog, hoort zo'n 'middel' niet zomaar voor het pakken te staan.
Wát een slechte zaak dit, en wat ontzettend rot dat jullie dit mee moeten maken.
Echter, als ik jou was, zou ik het er niet bij laten zitten.
Jolliegirl schreef:Sassieja : en dan? schadevergoeding? krijgt zij de hond niet voor terug
Loiz schreef:Heel veel sterkte, en inderdaad respect voor je reactie!![]()
![]()
Vreselijk dat je hond door z'n grote fout om het leven is gekomen, maar fouten zijn inderdaad menselijk.
Vervolgen zou ik ook niet gedaan hebben, zeker omdat je duidelijk merkt dat ze spijt heeft, en dat is begrijpelijk.
Mindim, het is ook onzorgvuldig, maar iedereen maakt fouten, ook een dierenarts, hoe vreselijk het ook is.
Injectie heeft ze waarschijnlijk weg moeten gooien in een bepaalde bestemde bak, en daarvoor bekijk je het etiket
Sassieja schreef:Jolliegirl schreef:Sassieja : en dan? schadevergoeding? krijgt zij de hond niet voor terug
Daar gaat het me niet om, maar om het blijkbaar, veel te lakse regime op die praktijk.
Je ziet maar in wat voor klein hoekje een fout schuilt, maar dit is gewoon dom.
Zulke middelen moeten in een aparte kast, in een aparte ruimte.
Vind het vreselijk voor de TS, dit is echt iets waarvan je hoopt dat het je nooit overkomt.