Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Twilight1 schreef:Jullie hoeven nu niet te denken dat mijn moeder een dierenbeul is want het lijkt inderdaad dat hij elk moment overlijd.
xXLianneXx schreef:Mindim schreef:Onzin, een konijn in laten slapen kost geen 100 euro.
Ik heb meerdere konijnen laten opereren en zelfs toen was ik dat bedrag niet kwijt. Grote dieren laten inslapen, dan was ik dat niet kwijt. Konijnen wegen niet zoveel, dus veel dodend middel is niet nodig. Dus dat zuig je uit je duim.
Let op wat je zegt anders gaat het topic weer dicht? Jij durft.
Jullie nemen een dier en zijn te beroerd om er goed voor te zorgen. Schandalig noem ik dat en nu laat je het ook nog maar in ellende dood gaan ook?
Want stel je voor dat je er geld aan moet spenderen? Beestachtig, schaam je.
Gooi het topic maar op slot, want dit is om kotsmisselijk van te worden.
ik geef je helemaal gelijk! maar hou je in! we moeten haar moeder zien te overtuigen dat het arme diertje echt ingeslapen moet worden!
Het topic moet open blijven tot we weten of het arme ding uit zijn lijden verlost is..
paix schreef:Bokt is weer bezig hoor,
Weet er helemaal niks van leest snel een bericht en iedereen valt weer aan. Op deze manier helpen jullie TS vast heel erg.
Ik ken TS en ik weet heel zeker dat zij en haar moeder geen dierenbeulen zijn maar het beste voor hebben met dieren.
Ook weet ik heel zeker dat haar moeder zelf verstand heeft van dieren en dus niet zomaar deze keus maakt.
Eerst even vragen stellen voor we met zijn allen weer oordelen over mensen.
Weet er helemaal niks van leest snel een bericht en iedereen valt weer aan. Op deze manier helpen jullie TS vast heel erg.
Ik ken TS en ik weet heel zeker dat zij en haar moeder geen dierenbeulen zijn maar het beste voor hebben met dieren.
Ook weet ik heel zeker dat haar moeder zelf verstand heeft van dieren en dus niet zomaar deze keus maakt.
myssy_88 schreef:ts bij deze bied ik aan het konijn op te halen en hem of zorg te laten krijgen of anders in te laten slapen.
Pb me anders maar.....

Anoli schreef:paix schreef:Bokt is weer bezig hoor,
OK een vraag (en die stel ik nu op een nette toon maar dat is zo moeilijk te lezen)
Waarom kiest haar moeder ervoor om te wachten tot het dier uit zichzelf dood gaat?