Creatas schreef:Maar als je aangeeft dat het dier in de de afgelopen 6 mnd, of 6 mnd terug zo'n bizarre omslag heeft gemaakt, dan moet er iets gebeurd zijn.. De vraag is, wat?
Ik noem maar even van alles op, of het al voorbijgekomen is of niet, het is om over na te denken)
Pijn beleefd?
Zijn er dieren bijgekomen/weggegaan (buiten de oppasdieren die er nu bij zitten, van wat ik heb begrepen)
Zijn er andere (stress)situaties ontstaan: mensen bij/weg, dingen/meubels verplaatst?
Vreemde kat of hond of mens binnen geweest, geschrokken van ding of geluid?
Is er al een DAP verdamper geprobeerd? Als het enkel stress is dan zou hiermee het een en ander best kunnen veranderen, het ding geeft nl feromonen af, hierdoor word stress verminderd en een gevoel van welbehagen bevordert.. Dit is idd een probeersel wat even geld kost, maar ik hoor er alleen maar positieve dingen over.
Ik weet er genoeg van af om hier antwoord op te geven 
Even zien 
Pijn is haar niet gedaan, dat weet ik zeker, het is eerder dat zij ons pijn heeft gedaan 
Dieren zijn er niet bijgekomen of weggegaan, behalve nu inderdaad mijn poezenbeesten, maar dat is pas een week 
Meubels zijn in het begin toen ze er net was wel verplaatst. Maar toen was ze er net een paar weken.
Mensen komen er regelmatig over de vloer
Maar iedereen gaat haar uit de weg, omdat ze weten dat ze niet vriendelijk is.
Er komt heel af en toe een hond binnen daar, maar dat is heel zelden, omdat ze honden namelijk ook letterlijk aanvliegt en iedereen bang is om hondenoogjes te moeten rapen. Maar er is al maanden geen hond geweest daar, de laatste keer zal zo rond november zijn geweest.
Een DAP verdamper heb ik al eens eerder van gehoord, gebruikt men ook bij honden toch?