Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kimmie261 schreef:o...goh,ik ga meestal dus wel kijken als een pup piept,meestal doen ze dat niet voor niets,en geen problemen hier hoor met volwassen honden die hele dagen janken of blaffen
en zeker in het begin negeer ik een piepende pup niet,vaak geven ze aan dat ze dan een plasje oid moeten doen...
en hier geen wekkers,puppen geven zelf aan wanneer ze moeten plassen,ga echt geen slapende pup wakker maken omdat mijn wekker gaat,als ze een nacht doorslapen,dan is dat heel fijn,moeten ze een keer snachts er 4x uit,dan so be it...dan maar 4x eruit
HBVisser schreef:Die van mij zitten regelmatig op de trap om 21.00, dan vinden ze het tijd dat wij naar bed gaan
Soms mogen ze mee maar meestal slapen ze beneden. Ik heb een Bullmastiff van 50 kilo en ze wil altijd tussen ons in liggen, pikt dekens in en snurkt!
. Ik blijf er bij, geen beest in mijn bed, ik zie mijn hond(en) dood en doodgraag, maar ze moeten niet in mijn bed.

,als ze doorslapen dan prima...
daarbij liever even wakker maken, dan dat hij zelf met overvolle blaas wakker moet worden (en ontdekken dat hij alleen zit
). Hier dus wel wekker (toch eerste 2weken), van piepen word ik nl niet wakker (ben natuurlijk ook niet zo getraind op snurkende honden of huge honden die over je heen gaan liggen snachts waardoor je wakker wordt) zitake schreef:HBVisser schreef:Die van mij zitten regelmatig op de trap om 21.00, dan vinden ze het tijd dat wij naar bed gaan
Soms mogen ze mee maar meestal slapen ze beneden. Ik heb een Bullmastiff van 50 kilo en ze wil altijd tussen ons in liggen, pikt dekens in en snurkt!
lekker als het s zomers 30 graden is, en snachts nog heel warm, of als hij eens in de sloot gedoken is. Ik blijf er bij, geen beest in mijn bed, ik zie mijn hond(en) dood en doodgraag, maar ze moeten niet in mijn bed.
. voor hem is het echt een plekje waar hij volledig rust kan hebben.
) naast bed geslapen. Als ze piepte ging mijn moeder er met haar uit, plasje doen. Na een paar nachten is ze beneden gebleven. Wel hadden mijn ouders de slaapkamer deur open staan, als ze piepte werd ze in de tuin gezet voor een plasje. Werkte perfect! Je hoort écht wel of ze piepen als ze klaar met de bench zijn, of dat het een plaspiepje is.
kimmie261 schreef:wat is het probleem dan om een pupje even buiten te zetten als deze aangeeft te moeten plassen???
waarom moeten hondjes in mini hokjes gestopt worden om zindelijk te worden?
waarom beginnen mensen aan eenhondje als je hier geen zin in hebt om af en toe eens uit je bed te moeten....
mén....echt hoor...ik ga zovaak met pupjes uit bed,die beestjes hebben een mini blaasje,en dat wordt vanzelf groter naarmate ze groeien,die 3 of 4 weken snachts even laten plassen is het probleem toch niet?
kleine baby hondjes is nu eenmaal even wat werk...en juist de scharme van een pupje...alsof die beestjes maar meteen alles moeten kunnen en begrijpen...
oww en ik ken zat mensen die honden gewoon snachts in de woonkamer /hal /keuken hebben,en met de pup in bed hebben geslapen toen de hond nog pupje was...
Romili schreef:Als je er dat niet voor over hebt moet je geen hond nemen!!!!
Piept nooit, kan uren alleen zijn en kent haar plek.
Chiqa schreef:Romili schreef:Als je er dat niet voor over hebt moet je geen hond nemen!!!!
Ik denk dat wij dat heel goed voor onszelf kunnen bepalen hoor, denk niet dat dit aan jou is om te bepalen of wij wel of niet aan een hond mogen beginnen.
Mijn hond was met drie nachten zindelijk, gewoon in een verkleinde bench beneden in de kamer, heeft welgeteld drie uurtjes liggen piepen, en heb de beste hond ooit eraan overgehouden.
Dus kijk alsjeblieft uit met je uitspraken die zijn nergens op gebaseerd.
Heb de gelukkigste hond op aarde hier naast mij zittenPiept nooit, kan uren alleen zijn en kent haar plek.