Kinke schreef:als jij smetvrees hebt, dan moet jij daar iets aan doen. De hond is het probleem niet.
Precies
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pepper1 schreef:Nou een kat vind ik vele malen viezer dan een hond...
Die loopt als je niet oplet over de eetkamertafel of het aanrecht...
Loopt door de kattenbak en vervolgens wil hij bij je op schoot zitten..
Maar goed, TS heeft nu de hond en moet een zo goed mogelijke oplossing vinden voor de hond. Het beest is nu gewend om binnen te zitten, vind dat je het niet kan maken om hem buiten in de schuur te doen, zoek een goed tehuis of....
Als je het toch een kans wilt geven.... lol met je dog... (ipv lol met je knol) Ga op training, ga spelen of het strand, in het bos.... enz enz
ten eerst een kat onderhoudt zijn vacht en wast zijn eigen poepert kun je van honden niet zeggenbnb schreef:Hahahaha dat is dé manier hoor Xono!!![]()
![]()
Wat zijn er toch rare mensen in de wereld, die een poetsdoek belangrijker vinden dan de liefde en plezier die van een hondekind krijgen kunt!!
En wat een manier om over je dier te praten.......heb er geen goed woord voor over
Myra schreef:Kinke schreef:als jij smetvrees hebt, dan moet jij daar iets aan doen. De hond is het probleem niet.
Precies
Pepper1 schreef:Nou een kat vind ik vele malen viezer dan een hond...
Maar goed, TS heeft nu de hond en moet een zo goed mogelijke oplossing vinden voor de hond. Het beest is nu gewend om binnen te zitten, vind dat je het niet kan maken om hem buiten in de schuur te doen, zoek een goed tehuis of....
Als je het toch een kans wilt geven.... lol met je dog... (ipv lol met je knol) Ga op training, ga spelen of het strand, in het bos.... enz enz
Oprtalj schreef:Ik kan eigenlijk niet begrijpen dat er hier mensen zijn die suggereren dat alledrie beter af zouden zijn wanneer de hond wordt herplaatst. Dat dat voor de TS zo is, is misschien wel aannemelijk, maar hoe kun je spreken voor haar vriend?
Misschien is het hebben van een hond wel heel belangrijk voor hem en passen hij en TS in dat opzicht dan niet goed bij elkaar. En misschien is het dan uiteindelijk wel de beste oplossing als TS vertrekt en een eigen hondvrij onderkomen zoekt.
Oprtalj schreef:Ik kan eigenlijk niet begrijpen dat er hier mensen zijn die suggereren dat alledrie beter af zouden zijn wanneer de hond wordt herplaatst. Dat dat voor de TS zo is, is misschien wel aannemelijk, maar hoe kun je spreken voor haar vriend?
Misschien is het hebben van een hond wel heel belangrijk voor hem en passen hij en TS in dat opzicht dan niet goed bij elkaar. En misschien is het dan uiteindelijk wel de beste oplossing als TS vertrekt en een eigen hondvrij onderkomen zoekt.
MamboBeach schreef:bnb schreef:Hahahaha dat is dé manier hoor Xono!!![]()
![]()
Wat zijn er toch rare mensen in de wereld, die een poetsdoek belangrijker vinden dan de liefde en plezier die van een hondekind krijgen kunt!!
En wat een manier om over je dier te praten.......heb er geen goed woord voor over
Misschien eens goed lezen...
Nu zijn mensen die schoon zijn weer raar. Beetje rare opmerking van jou!
Vjestagirl schreef:Pepper1 schreef:Nou een kat vind ik vele malen viezer dan een hond...
Goed opgevoede kat zit niet op t aanrecht of de tafel. Die van ons heeft dat zelfs nog nooit gedaan. Honden likken hun eigen pielie af en willen vervolgens je handen en je gezicht aflikken. Word al misselijk als k eraan denk.
Als ik eerlijk ben denk ik dat de TS de hond t beste weg kan doen. Als je na 5 maanden nog niet gewent bent aan een dier, ga je er nooit meer aan wennen.
Nou, ik heb een kater gehad die ook zijn eigen pielie aflikte en mij daarna ook net zo goed een likje wilde geven, nou, dank je de koekoek. Katten of honden, wat dat aangaat is er geen 1 schoner hoor, dan zijn ze allebei vies!
bnb schreef:MamboBeach schreef:Misschien eens goed lezen...
Nu zijn mensen die schoon zijn weer raar. Beetje rare opmerking van jou!
Hoe noem jij mensen met smetvrees dan???
En vindt jij het normaal dat zij die pup dood wenst?? Dat is wel normaal....
Ik heb 8 honden en bij mij is het ook schoon, je moet alleen wel bereid zijn om iedere dag te poetsen, en ik wordt daar ook weleens doodmoe van, maar om ze nou te haten en dood te wensen ....
Dát vind ik nou niet normaal!!
Vjestagirl schreef:Pepper1 schreef:Nou een kat vind ik vele malen viezer dan een hond...
Goed opgevoede kat zit niet op t aanrecht of de tafel. Die van ons heeft dat zelfs nog nooit gedaan. Honden likken hun eigen pielie af en willen vervolgens je handen en je gezicht aflikken. Word al misselijk als k eraan denk.
Als ik eerlijk ben denk ik dat de TS de hond t beste weg kan doen. Als je na 5 maanden nog niet gewent bent aan een dier, ga je er nooit meer aan wennen.
bnb schreef:En wat een gezeur van alle medestanders die honden ook zoooooo vies vinden....neem er dan geen, probleem opgelost. Maar je moet niet gaan roepen dat een pup dood moet en dat je 'm haat en meer van die onzin, dan ben je het gewoonweg niet waard om zo'n lief dier te hebben.
Trouwens ik heb weleens een studie gelezen dat de mens vele malen meer bacterien op en in zich meedraagt dan de gemiddelde hond of kat!!
Hahahaha das lekker fris dan!!!