Oficiële klacht van de TNT....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 14:08

Billy schreef:
Ik snap niet dat je die kattebak daar dan laat staan. Zonder kattebak is dit voor die kat al een stuk lastiger,

Betwijfel ik eigenlijk. Onze katten sprongen zonder enige moeite 1,80 - 2m hoog (de schutting en de tuindeur op.) Ik geloof dat het voor een lenige kat als deze niks uitmaakt.

Billy

Re: Oficiële klacht van de TNT....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 14:25

Springen zal geen probleem zijn, maar de poten door de brievenbus frummelen wel..

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 14:28

hahah , grappig!

Misschien dat een brievenbus met een postbak helpt? dan valt het in de bak en kan de kat niet bij de handjes van de postbode.

edit: sorry, zie nu dat het probleem al verholpen is :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 14:35

haha geweldig filmpje! Goed dat het allemaal zo snel opgelost is, maar hilarisch is het wel!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 14:44

marcha1987 schreef:
Het was een klacht/waarschuwing omdat beide pstbodes wel een tetanus spuit hebben moeten halen.
En mevrouw het een iets te leuk spelletje vond en dus niet zelf ophield.

Eigenlijk best ernstige gevolgen voor die postbodes. :oo Mensen hier in de buurt die dat met hun hond min of meer gehad hebben, konden maanden iedere dag naar het postkantoor de post ophalen.... want al heb je dan maatregelen genomen: moet een hele procedure door voordat ze weer aan huis komen brengen. (en gelijk hebben ze :D)

marcha1987 schreef:
Me vriend heeft daarna een binnen brievenbus gemaakt en ik heb me verontschuldigd.
Per briefje boven op de deur en ook persoonlijk toen ik de man zag.

Netjes opgelost !! +:)+

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 14:52

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-10 17:40

Kattenbak staat daar omdat de voordeur toch nooit gebruikt word en ik geen idee heb waar ik hem anders moet zetten.

Aaaahhww, das lief :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 08:00

@Toekie: dat is weer totaal het tegenovergestelde, wat schattig! T is bijna een stalker ;)

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 08:17

Ik moest echt heel hard lachen om de kat, arme postbode. Helaas ik kan ik het filmpje hier op mijn werk niet bekijken, maar dat ga ik vanmiddag thuis gelijk doen!!

@ Toekie: Ik ken een kat die hier superveel op lijkt, als "somewere over the rainbow" Alkmaar is, denk ik te weten welke kat dit is. (anders heeft deze een hele serieuze look-a-like :)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 08:47

De kat van een vriendin van mij (die woond in de wijk die ik loop) Komt me ook alltijd helpen haha. maarja ik heb hem ook een paar keer gevoerd als zei weg was. haha dus wel grapig. haha

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 09:40

Hihi, ik moest ook wel even grinniken bij het filmpje!

Nou moet ik ook zeggen dat ik zelf krantenbezorger ben geweest 3 jaar lang in de vroeg ochtend uurtjes.

Er kwam een nieuwe abonnee bij, ik daar vrolijk heen, klep open, krant naar binnen *gritsch!* werd de krant uit mijn handen getrokken door een gigantische grommende rottweiler! Dan schrik je je kapot hoor! Moest daar ook altijd op mijn vingers letten, een keertje ook echt zeer gedaan doordat ze tussen krant en brievenbus terecht kwamen.

Gelukkig zijn de bewoners na een maandje of twee met de krant gestopt, wat ook begrijpelijk is, want ik geloof dat die rottweiler maar weinig van de krant over liet elke morgen!

Tuurlijk heb ik ook vermakelijk gelachen om het filmpje... Hilarisch!! ... maar toch goed dat jullie een oplossing hebben bedacht!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 10:35

Keiko doet dat ook :D :D

Die gooit dan echt een poot naar buiten.

Heel vervelend voor de postbode inderdaad :\

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:58

hahhahaha wat een geweldige kat heb jij :') achter de post aan springen...

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 22:24

haha geweldig _O-

arme postbode :(:)

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 22:34

KimH schreef:
@ Toekie: Ik ken een kat die hier superveel op lijkt, als "somewere over the rainbow" Alkmaar is, denk ik te weten welke kat dit is. (anders heeft deze een hele serieuze look-a-like :)

Wat grappig! Maar dit is Nuenen, bij Eindhoven. Een dubbelganger dus. :D Wie weet uit hetzelfde nest?

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 13:52

malita04 schreef:
nee even serieus zijn ze echt bang voor dat dotje nee toch?
Zou ik wel zijn, ik krijg meteen mega dikke handen en armen als ik een krats krijg van een kat, ben dr echt allergisch voor.
Ik vind dit overigens wel echt hilarisch, maar kan het van de postbode ook begrijpen dat het 1x leuk is, maar na 10x niet meer :)
Ik heb het zelf ook gehad met folders rondbrengen. Had standaard 1 huis waar zo'n witte Malteser zat. Dat beest werd he-le-maal lijp als de folders kwamen! Ging echt als een razende tekeer, greep de folders bijna meteen uit de klep en alles moest versnipperd. Die mensen hebben nooit een folder kunnen lezen volgens mij.