Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

melanie_h schreef:Ik sta er steeds weer versteld van dat mensen een topic openen als hun dier zo ziek is en niet gelijk een D.A inschakelen
melanie_h schreef:Ik sta er steeds weer versteld van dat mensen een topic openen als hun dier zo ziek is en niet gelijk een D.A inschakelen![]()
Maargoed, heb dus begrepen dat je toch gebeld hebt en het nog steeds niet goed gaat. ik hoop dat als je zo weer de D.A belt ze erachter komen wat je hondje mankeert en dat ze maaar snel weer de oude mag worden
nina88 schreef:melanie_h schreef:Ik sta er steeds weer versteld van dat mensen een topic openen als hun dier zo ziek is en niet gelijk een D.A inschakelen![]()
Maargoed, heb dus begrepen dat je toch gebeld hebt en het nog steeds niet goed gaat. ik hoop dat als je zo weer de D.A belt ze erachter komen wat je hondje mankeert en dat ze maaar snel weer de oude mag worden
Volgens mij heb jij niet het hele topic gelezen. Als je dat doet zul je de uitleg vinden waarom ik dit gedaan heb en hoe ik het heb afgehandeld.
Als je daar een reactie op hebt, be my guest.
(voor de duidelijkheid....absoluut niet jouw fout, jij vertrouwde hun).
nina88 schreef:Ik heb geen goed woord meer over voor de hondenschool. Ze hebben er inderdaad een paar behoorlijke correcties mee gegeven chiqa.. Toen ze niet wilde gaan zitten hield ze haar aan de riem omhoog en nou ja, zo zijn er meer dingen gebeurd. Ik voel me er vreselijk over, dat ik dit heb toegelaten..
Goed geen woord meer vuil aan maken,