Het is jammer dat je vriend niet ziet wat jij ziet in deze hond. Maar je moet er idd samen achter staan...

Yamcha, zijn jullie er al uit ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sassefras schreef:sjee dit een moeilijke keuze, ik heb zelf zo,n type hond gehad, geweldig lief voor mensen maar voor andere dieren een drama ( al deed hij een teef niks ) maar katten, schapen , veulens de hele rambam vloog hij uiteindelijk aan. ik heb hem weggedaan hoe erg ik het ook vondt. op een boerderij zal met deze hond waarschijnlijk niet werken, aangezien hij een kat van de schutting afplukt, moet je nagaan hoe leuk schapen vangen is![]()
een goed gesprek bij het asiel en een gedragsdeskundige is een goede keus van je
succes ermee
Pollewoppy schreef:Garny: Ik heb me verdiept in het ras. We zijn er echt niet zomaar aan begonnen hoor. Wat je schrijft is voor mij dus ook niet nieuw.
Ik heb in eerdere posts ook geschreven dat hij inderdaad nog teveel met zijn omgeving bezig is en te weinig met mij. Maar wat wil je? Ik heb deze hond nog geen week in huis en het dier is niks gewend. Ook schreef ik dat ik in deze week al verandering zie en graag met deze hond door wil gaan. Hij is al meer met zijn aandacht bij mij tijdens het wandelen dan in het begin. Maar ja, zoals jij ook noemt, mijn vriend ziet het niet meer zitten.