Nastik schreef:shirdaki schreef:ik vind soms ook dat ze heel snel beslissen ja
maar aan de andere kant sommige pitbulls zijn erg aggresief
ookal ogen ze lief enzo maar toch kunnen ze fel uitvallen tegen andere dieren maar ook tegen mensen
maar goed idd
laatst zag ik dat ze een 1 vechtpitbull hadden gevonden en zelfs die werd afgemaakt terwijl dat toen ie binnen kwam dat ie heel kwispelend en lief reageerde tegen een andere hond
Dat bedoel ik!
Was dat het ene hondje dat was achtergelaten toen ze de vechtring vonden en er mensen in wilden betrappen?
Die hond kwispelde en liet gewoon zijn tanden en wonden al kwispelend onderzoeken.
Reden hiervoor is dat die honden geleerd hebben met andere honden te vechten tot de dood. Zo'n Pitbull die voor gevechten gebruikt zijn kunnen daardoor bij mensen ontzettend lief zijn, maar zullen nooit te vertrouwen zijn met andere honden. Zij kunnen het risico niet nemen dat als een dergelijke hond wordt herplaatst, hij bij zijn nieuwe baasje tijdens een wandeling een andere hond aanvalt en die doodbijt. Het is erg sneu, maar Pitbulls met een dergelijke geschiedenis zijn gewoon te gevaarlijk om te herplaatsen.

)
en wat jij zegt geld overigens voor élk ras dat enige vorm van agressie toont, die worden niet herplaatst tenzij er een kans bestaat dat die van dat gedrag afkomt. Dat komt dus niet alleen bij pitbulls voor maar heb ook zat labrador´s, chiwauwa´s, katten zien worden ingeslapen in dat programma vanwege agressief gedrag
Die vrouw die dat presenteert is zo vreselijk Penny.. (Als dat het goede woord is..) Ik kan er echt niet naar kijken... Krijg er helemaal kriebels van!