Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
timokyana schreef:Dus als ik hier bij een dierenspeciaal zaak om een dood kuiken vraag kijken ze me niet vreemd aan?
Ik heb hier in de buurt eerst alles afgebeld met de vraag of ze ook ééndagskuikens verkochten. Ik heb er één bij gehad die dus werkelijk niet wist waar ik het over had. Gentlegiant schreef:Voor geef die hod maar een zak haha
mijn joekel weegt 48 kilo
en mijn kleintje 3
denk dat mijn grote hond het eng vind en dat hij ze niet eet hij is en watje
hij is superbang voor schildpadden dode muisjes
en mijn kleintje ik denk dat die het in de bek pakt en er mee gaat schudden als een gek
hiphopje heb jij veel kuikentjes of alleen vers vlees?
zou ik mischien een keertje 2 kuikentjes moge3n komen ''kopen'' bij jou om te proberen?
Ik denk dat ze dood worden gemaakt mischien de nek om draien of een goede klap erop?
ik heb geen idee
) maar dan ziet het er niet meer uit als vlees.
kimmie261 schreef:ik heb eens op tv gezien,zo'n lopende band,met daaraan een stuk of 10 vrouwen die niets anders doen als kuikens sexen...
kipjes worden eruit gevist,en de haantjes gaan rechtdoor op de lopende band,aan het eind van de band staat een mega vermaler (gehaktmolen),met daaronder een enorme plastik zak welke vol zit met haantjesprut...
of ze worden vergast,en dan heb je dus dat er soms nog een levende inzit als je ze "warm" haalt...
een vriendin vroeger had 2 mega hanen lopen,die uit een zak "warme (net vergaste)" kuikens kwamen.
en voor degene die het "bloed" vies vinden bij vers vlees,kijk dan vooral niet in je bakje van bv een karbonaatje,ook hier zit in het bakje vaak vleesvocht
sneu voor woorden...
gipsyboy schreef:kimmie261 schreef:ik heb eens op tv gezien,zo'n lopende band,met daaraan een stuk of 10 vrouwen die niets anders doen als kuikens sexen...
kipjes worden eruit gevist,en de haantjes gaan rechtdoor op de lopende band,aan het eind van de band staat een mega vermaler (gehaktmolen),met daaronder een enorme plastik zak welke vol zit met haantjesprut...
of ze worden vergast,en dan heb je dus dat er soms nog een levende inzit als je ze "warm" haalt...
een vriendin vroeger had 2 mega hanen lopen,die uit een zak "warme (net vergaste)" kuikens kwamen.
en voor degene die het "bloed" vies vinden bij vers vlees,kijk dan vooral niet in je bakje van bv een karbonaatje,ook hier zit in het bakje vaak vleesvocht
waar kan je dat warm halen dan??
worden ze al warm verpakt?
en leven sommige dus nog![]()
oh als ik dat zou vinden zou ik er alles aan doen om hem te redden.
stom he terwijl je ze broertjes dan opvoert.
. Kip legt als het goed is één ei op een dag
(misschien die robotkippen niet omdat ze gefokt zijn om veel te leggen lijkt me).
Maartje1990 schreef:gatverdamme.. en dan werd van mij gezegt hier op bokt dat ik geen hart voor dieren had *is zwaar geschokt* nou... getverdemme.. wat een stel.... harteloze mensen zitten hier zeg, dat jullie daar gewoon gewetenloos over kunnen praten.. Bah wat hebben die kuikens nu nog voor een toegevoegde waarde? *walg*
Maartje1990 schreef:dat mensen kuikens geven!
enne.. die koe.. die heeft tenminste nog geleefd! en van een koe kun je heel lang eten van een kuiken niet!!!