tis gewoon simpel,als je heel veel problemen hebt met buren en woningbouw,en zelfs al politie aan je deur hebt gehad, sta je met je rug tegen de muur,dan is het óf de hond wegdoen (weer ander baasje,en wie wil er een hond die de tent bij elkaar blaft als je even weggaat?? ),wat geen optie is voor TS want ze heeft die hond voor haar prive situatie nodig,of je doet een blafband om,met 1 of 2x blaffen hebben ze echt door dat ze dat beter niet kunnen doen...
of je nu naar buiten wacht en bij blaffen naar binnen gaat en de hond op zijn donder geeft,of de stroomband doet dat....zie het probleem niet zo..
daarnaast kan je nog altijd een radio aanzetten,of verstuifer of weet ik wat,prioriteit gaat nu zijn dat de hond een poosje stil gaat zijn,om de goede vrede te bewaren...
en ja,we wonen inmiddels in een niet tolerante wereld meer...dus buren die begrip zullen opbrengen voor nog meer geblaf,
daar hoef je niet op te rekenen.... 
) afgeproken dat ze me lieten weten of het heel erg was als ik weg was (ben wel veel thuis want ik werk niet) dat duurde denk ik ruim een maand en toen hielt het ook op.
en dan doet de kleine gezellig mee. wonen nu sins 4 jaar gelukkig 2 onder 1 kap en deze buren zijn erg relaxed.