Nee idd heet vreemd dat mijn bestellingen het niet doet, ik kan ook niet zien hoe en wat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xLenax schreef:Zo nou, ik heb net mijn gevecht met 'het ding' gewonnen. Hij staat. Ik vond vanmorgen een briefje in de bus dat de postbode was geweest en het pakket bij de buren achter had gelaten. Ik helemaal blij en hem meteen opgehaald. En toen kon ik beginnen. Het was eigenlijk heel simpel, maar mijn plafond was dichterbij dan ik dacht en dus hield ik een paaltje over. Na veel hulp van de poezels stond hij dan eindelijk en kon hij in gebruik genomen worden. Dat hoefde ik geen twee keer te zeggen. 'The terrible three' kwamen meteen een kijkje nemen. En.......
Hij is goed gekeurd:
Ik had ook een speeltje voor eraan gekocht en die werd meteen door Cem onder handen genomen. hihi!
Leuk joh, ze hebben er veel lol mee.
Ik ben dus tevreden over zooplus. Ga zeker vaker bestellingen plaatsen.
Ik twijfel zo of ik m wel moet kopen, wij hebben maar 1 kat (kitten 7 maanden oud) en ze mag nu nog aan de banken krabben omdat ze toch oud zijn, maar straks niet meer. We hebben nu zo'n minipaaltje en daar krabt ze dus totaaaal niet aan, mja misschien is dat ook wel omdat ie dus te klein is..Ben dus bang dat ze aan die grote ook niet gaat krabben (en dan heb k wel 70 euro door de plee gespoeld
).

) gestuurd naar zooplus 
okej nou hopen dat we het morgen allemaal binnen hebben
zijn de katten ook weer vrolijk, heb echt heel wat gezonde tussendoortjes gekocht voor hun, zodat ze van mijn erwtensoep afblijven, stelletje snertbeesten 
. En wat speeltjes voor de nieuwe pup, die zijn daar goedkoper als bij ons in de dierenwinkels, zeker de pluche. Maar ach heb ik voorlopig weer een voorraadje
ik koop geen speeltjes meer want mijn katten maken alles kapot of kwijt
ze krijgen nu echt alleen gezonde tussendoortjes
WillemYntJee schreef:Haha ja dat bovenste stukje weet ik welIk twijfel zo of ik m wel moet kopen, wij hebben maar 1 kat (kitten 7 maanden oud) en ze mag nu nog aan de banken krabben omdat ze toch oud zijn, maar straks niet meer. We hebben nu zo'n minipaaltje en daar krabt ze dus totaaaal niet aan, mja misschien is dat ook wel omdat ie dus te klein is..Ben dus bang dat ze aan die grote ook niet gaat krabben (en dan heb k wel 70 euro door de plee gespoeld
).
lifaya schreef:wat is dat voor iets dan?