Zooplus. Wie heeft ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Zooplus. Wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 15:35

Freggel, het gaat erom dat het nogal raar is dat er staat 1-2 werkdagen leveren ofzo en ik heb dan pas na anderhalve werkdag een bevestiging van betaling binnen... en geen enkele reactie op mijn mail gekregen. Ik zeg niet dat het een onbetrouwbaar bedrijf is, want het is super! Maar vind het wel een beetje jammer :+

Nee idd heet vreemd dat mijn bestellingen het niet doet, ik kan ook niet zien hoe en wat

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 16:07

Zo nou, ik heb net mijn gevecht met 'het ding' gewonnen. Hij staat. Ik vond vanmorgen een briefje in de bus dat de postbode was geweest en het pakket bij de buren achter had gelaten. Ik helemaal blij en hem meteen opgehaald. En toen kon ik beginnen. Het was eigenlijk heel simpel, maar mijn plafond was dichterbij dan ik dacht en dus hield ik een paaltje over. Na veel hulp van de poezels stond hij dan eindelijk en kon hij in gebruik genomen worden. Dat hoefde ik geen twee keer te zeggen. 'The terrible three' kwamen meteen een kijkje nemen. En.......

Hij is goed gekeurd:
Afbeelding

Ik had ook een speeltje voor eraan gekocht en die werd meteen door Cem onder handen genomen. hihi!
Leuk joh, ze hebben er veel lol mee.

Afbeelding

Ik ben dus tevreden over zooplus. Ga zeker vaker bestellingen plaatsen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 16:08

Hoe heb jij dat speeltje er in gekregen? Ik heb er ook zo een, maar ik begrijp niet hoe die vast moet :P
Die rode staart is wel gaaf bij die witte kat :D

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 16:10

Er zat een schroefje bij en ik heb hem dus gewoon in de paal geschroefd. Die witte kat is een Turkse Van en dit is daar een typische tekening voor. Hij is helemaal wit, met rode staart en 2 rode vlekken tussen zijn oren. Ziet er snoezig uit, maar schijn bedriegt. Hij is de grootste deugniet die er op deze aardkloot rondsjouwt. hihi.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 16:13

Ik had alleen dat zwarte ding met zo'n rondje en vier uitsteeksels er aan? :=

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 16:15

Dat is gek, misschien kun je er zelf een schroefje doorheen doen. Of zit er ook geen gaatje in?
Anders weet ik het ook niet.

inge1968

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 16:19

xLenax schreef:
Zo nou, ik heb net mijn gevecht met 'het ding' gewonnen. Hij staat. Ik vond vanmorgen een briefje in de bus dat de postbode was geweest en het pakket bij de buren achter had gelaten. Ik helemaal blij en hem meteen opgehaald. En toen kon ik beginnen. Het was eigenlijk heel simpel, maar mijn plafond was dichterbij dan ik dacht en dus hield ik een paaltje over. Na veel hulp van de poezels stond hij dan eindelijk en kon hij in gebruik genomen worden. Dat hoefde ik geen twee keer te zeggen. 'The terrible three' kwamen meteen een kijkje nemen. En.......

Hij is goed gekeurd:
Afbeelding

Ik had ook een speeltje voor eraan gekocht en die werd meteen door Cem onder handen genomen. hihi!
Leuk joh, ze hebben er veel lol mee.

Afbeelding

Ik ben dus tevreden over zooplus. Ga zeker vaker bestellingen plaatsen.

ik zelf zou dat speeltje er niet aan hangen heb hier namelijk een nare ervaring mee.
onze toen nieuwste aanwinst speelde er veel mee maar bleef toen met haar nagel in het elastiek hangen en kwam niet meer los.
ze gilde van angst en pijn ik krijg haar niet los want ze begon mij te bijten toen ik haar wou helpen heb hem er toen met geweld vanaf getrokken en haar zo bevrijd
voor mij dus geen vast speeltje meer aan de krappaal

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 16:22

Bedankt voor de tip. Dat wil ik natuurlijk niet meemaken. Nou moet ik zeggen dat Cem het elastiekje al stuk had. Ik denk dus dat het speeltje geen lang leven zal hebben, hihi.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 16:49

Ook alleen maar goede ervaringen met Zooplus.
Mijn krabpaal komt er vandaan, en ik bestel mijn voer er ook altijd.
Hele goede service, tot nu toe. Had een vraag over de samenstelling van het voer, en netjes bericht gekregen van ze, ze hadden contact met de fabrikant gehad, en dat naar mij gemaild.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 16:50

Ziet er goed uit TS! Heb je ook een foto van de hele paal? Mooi dat t zo goed is gegaan met bestellen.

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 16:55

Bijna helemaal, is dat ook goed? hihi!
Boven het plateau met de ton eronder zit nog het deel waarmee je de paal tegen het plafond kunt schroeven. Dat staat er niet op, voor de rest staat de paal er helemaal op.

Afbeelding

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 17:11

Haha ja dat bovenste stukje weet ik wel :) Ik twijfel zo of ik m wel moet kopen, wij hebben maar 1 kat (kitten 7 maanden oud) en ze mag nu nog aan de banken krabben omdat ze toch oud zijn, maar straks niet meer. We hebben nu zo'n minipaaltje en daar krabt ze dus totaaaal niet aan, mja misschien is dat ook wel omdat ie dus te klein is..Ben dus bang dat ze aan die grote ook niet gaat krabben (en dan heb k wel 70 euro door de plee gespoeld :P ).

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 17:13

freggel heb je al een bevestiging? ik heb nog steeds geen reactie gekregen op mijn mail of een mail dat het verzonden is :+

rii1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 17:14

zooplus.nl is wel een goede site.
ik bestel daar altijd spulletjes voor mijn konijnen en het wordt altijd netjes optijd geleverd ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 17:17

zie dit nu opeens:
Nieuwe berichten: 2
Open aanvragen: 3

alleen ik kan geen berichten zien:
Er kan geen email getoond worden

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 17:24

heb echt nét de mail gekregen dat het verzonden is :')
lekker is dat haha, heb ik net weer een mail (gewoon vriendelijk hoor :P ) gestuurd naar zooplus :')
nou dan heb ik het morgen binnen gelukkig!

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 18:33

Heb nog geen mail dat het verzonden is, maar "mijn bestellingen" doet het weer en het is verzonden :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 18:36

lucky you :P okej nou hopen dat we het morgen allemaal binnen hebben :D zijn de katten ook weer vrolijk, heb echt heel wat gezonde tussendoortjes gekocht voor hun, zodat ze van mijn erwtensoep afblijven, stelletje snertbeesten :')

2 Dokas kauwsnack (semi-moist)- Lamborst 70 g
1 Gimpet Cat-Mintips 90 stuk- 90 stuk
1 Gimpet vleesballetjes - 100 g
2 Trixie gedroogde vis voor katten - 100 g
2 IJslandse gedroogde vis voor katten- 25 g
1 Dokas Kauwsnack kip met appel- 70 g
2 Dokas kauwsnack (semi-moist)- Konijnenborst 70 g
1 Gimpet Gras Bits - 50 g
1 Dokas kauwsnack (semi-moist)- reepjes eend 70 g

dat is wat ik heb besteld :=

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:47

Krijg net de officiele bevestiging per mail dat mijn bestelling onderweg is :D . En wat speeltjes voor de nieuwe pup, die zijn daar goedkoper als bij ons in de dierenwinkels, zeker de pluche. Maar ach heb ik voorlopig weer een voorraadje :D

1 Orijen Adult hondenvoer
1 Orijen Puppy hondenvoer
1 Orijen vis
1 Cat Dancer Kattenspeelgoed
1 Hondenspeelgoed Crazy Ball
1 Tennis-Launcher
1 Dotti van pluche
1 Puppyspeelgoed beer Michel
1 Pluchen wasbeertje met Power-Piep

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:48

oeeeh ziet er ook leuk uit :P ik koop geen speeltjes meer want mijn katten maken alles kapot of kwijt :+ ze krijgen nu echt alleen gezonde tussendoortjes :P

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:54

Die Cat Dancer is echt een aanrader. Is mijn kat helemaal dol op. Niet duur en zowat niet kapot te krijgen :D . Andere speeltjes doet die kat van mij toch niks mee.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:57

wat is dat voor iets dan? :P

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 20:13

WillemYntJee schreef:
Haha ja dat bovenste stukje weet ik wel :) Ik twijfel zo of ik m wel moet kopen, wij hebben maar 1 kat (kitten 7 maanden oud) en ze mag nu nog aan de banken krabben omdat ze toch oud zijn, maar straks niet meer. We hebben nu zo'n minipaaltje en daar krabt ze dus totaaaal niet aan, mja misschien is dat ook wel omdat ie dus te klein is..Ben dus bang dat ze aan die grote ook niet gaat krabben (en dan heb k wel 70 euro door de plee gespoeld :P ).

Zou ik zoooooo niet toestaan. Hoe krijg je dat straks weer afgeleerd? Ik zou er nu al mee beginnen met het afleren. Mijn ervaring is dat als je een beetje valeriaan (druppels te krijgen bij kruitvat) op een paal doet (moet je wel groot genoeg zijn) dan krabben ze er vlot aan.

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 20:18

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 20:19

Ik koop mijn krabpalen 'altijd' via Ebay, dus met deze paal geen ervaring :)
Wel ervaring met Zooplus, heb er alleen maar goede ervaringen mee :)

Veel plezier met de paal!