Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vancky2005 schreef:Kat vangen en zelf laten castereren? Dan zijn je poezen ook meer op hun gemak. Gaat natuurlijk wel geld kosten maar denk dat dat de enige oplossing is indien dat katertje zo agressief is.
femmefatale1 schreef:Maak een spijker vast aan de binnenkant van het kattenluik die echt uit steekt. Daarvoor zet je iets neer met een opgeblazen ballon eraan vast.. maar zo dat het luik slechts op een kier open kan, maar de kat er dus niet met zijn hoofd doorheen kan.
Als de kat door het luikje duwt, zal de spijker de ballon doen klappen.. weg kat!!
Let wel even op dat je eigen kat niet in de buurt van het luikje is...
Chiqa schreef:220 kan dodelijk zijn, vind dit topic ineens een hele vervelende wending krijgen mag hopen dat dit een vergissing was.

Sjolvir schreef:Je hoeft er geen 220 of 380 op te zetten...
Reguliere prik zoals ik en anderen al zeiden is genoeg....
Gaat om het schrik effect.
Kun je niet van iemand een tikapparaat lenen?
(is nu toch winter, zullen er wel aantal werkloos in de schuur staan)
djuno schreef:als je mij zou kennen...dan zou je deze opmerking niet maken.
Ooit gehoord van omvormers??
Storm76 schreef:djuno schreef:Misschien nog (een ietwat gemene) oplossing.
Kun jij je eigen katten misschien ook een dag binnenhouden? Dan zet je op het luikje stroom (en dan bedoel ik natuurlijk niet 380)...
220 is genoeg...
Wie weet trappen ze er wel in
Ik vind de oplossing van de ballon + spijker een goed idee, anders gewoon de politie bellen. Het mag dan wel een kat zijn, het is nog niet de bedoeling dat hij bij jou de boel komt ondersproeien en jou verwondt. Die vrouw is verantwoordelijk voor de dingen die die kat doet. 
HannahFrouk schreef:Ja, misschien is het een goed idee om haar TELKENS te bellen als de kat binnen is en vragen of ze hem wil komen ophalen (zeg bijvoorbeeld " hij wil niet meer naar buiten, en ik durf hem niet te pakken, dus kan er ook niets aan doen"). Zo heeft ze er tenminste zelf ook last van als haar kat weer eens bij iemand binnenloopt.
Als ze hem niet wil ophalen , kun je altijd lief aanbieden dat jij hem dan zelf wel even naar het asiel brengt.
Misschien wordt ze het na een tijdje wel zo zat dat ze hem dan toch maar laat helpen, of hem binnenhoudt.
In elk geval weet je dan zeker dat ZIJ er ook last van heefT!