kat binnen laten met oud op nieuw

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 02:35

vanmiddag wilde mn ukkie wel heeeeeeeel graag naar buiten maar ik wist dat er heel snel een hrde dreun van carbid zou komen. heb de deur open gedaan, mevr. rende naar buiten, de knal kwam en ze was weer terug.... mooi!!! geen gezeur meer gehad en ze is heerlijk binnen gebleven!

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 03:09

Die van mij hebben vanaf een uur of zeven de boven verdieping ter beschikking gehad en mogen nu weer naar buiten. Het is hier toch al helemaal klaar met het geknal!

De beste wensen!

Yunomi

Re: kat binnen laten met oud op nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 03:21

Onze kat is binnen gebleven. :j Was haar eerste oud&nieuw. Ze wou heel even naar buiten vanmiddag en zodra ze een knal hoorde vloog ze weer naar binnen. Het ging er hier wel flink op los dus ze schrok wel, zat uiteindelijk onder de kast en is nu al weer op adem gekomen.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-10 11:43

Ik heb kasper rond 2.30 weer buiten gelaten, maar hij was zo weer terug, het was voor meneer inmiddels te koud.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 11:47

Vanmorgen zijn ze weer losgelaten.
Boris,Noorse Boskat, zit nu met z'n gat in het laatste beetje sneeuw.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 11:48

Het liefste binnen, maar giser middag hebben we hem toch maar buiten gelaten omdat hij hele dag had geslapen en toch moest plassen. Hij is vanochtend pas teruggekomen. Maar we wonen in een redelijk rustig afgelegen dorp, dat scheelt ook nogal natuurlijk.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 11:55

nou mag mijn kat zowieso niet naar buiten maar van huis uit houden wij de katten altijd binnen met oud en nieuw. niet zozeer omdat ze de knallen misschien niet fijn vinden , maar wel om rotjochies die een rotje aan de staart vastmaken. ( en ja , dat gebeurd echt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 12:36

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-07-23 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 11:54

Wat hebben we toch ook een brave kat :) Onze vorige kat ging altijd achter de TV. Helaas is ze overleden, en we hebben een jonkie uit het asiel gehaald.

Het was zijn eerste vuurwerk, eerst was hij wat bang en toen ging hij op de stoel voor het raam zitten kijken, hij vond het wel interessant :) Maar wil hem liever niet buiten hebben want hij speelt met alles en ben bang dat hij dan met het vuurwerk ging spelen.

Maar alles is goed gegaan en hij is 's middags binnengekomen!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 15:31

Onze katten zijn altijd 2 dagen voor oud en nieuw binnen, ik doe het luikje dan op slot.
Normaal dan mogen ze op 2 januari weer naar buiten maar dit jaar kon het al s'avonds laat op 1 januari, er werd niet meer na geknald dus tja dan is het ook wat overdreven om ze nog langer binnen te houden.
Ik houd ze vrij ruim binnen in vergelijking met de buren die aan de ene kant 5 katten hebben en de andere kant 3, maar ik weet hoe bang ze ervoor zijn en dat er ook rot jongens bij ons in de buurt lopen die graag knallers richting dieren gooien.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 14:18

tinkerSophia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 15:09

je hebt gelijk, als je zo denkt..
mijn kat is niet te vangen, maar dat zal een dicussie blijven.. we hebben dit jaar weer gehad!!
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEn