's nachts slapen met katten erbij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Re: 's nachts slapen met katten erbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 00:17

Mijne zijn heerlijk!

De ene (rode) ligt altijd bij mn ouders op bed... die moet mij niet ...prima... Die vind nl dat ze 'snachts wel geaaid moet worden... dus dangaat ze op je buik staan.. paf pootje in je gezicht... wordt je niet wakker gaat ze in je neus bijten..

Maar onze tijger die ligt altijd bij mij op zolder, maar soms dan krijgt ze ergens last van en dan gaat ze papier eten nou dat maakt een herrie...
Plus dat zij het hele bed heeft en ik smorgens zo stijf als een hark wakker word..Tenzij mn vriend hier slaapt dan gaat ze tussen zijn benen liggen met der koppie recht op z'n kruis...(zou het kunnen zij ndoordat het een vrouwtje is :+ ?)

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 10:40

Ik kan je het boekje Hoe houd ik het uit met mijn neurotische kat aanbevelen.

Daarin staat heel kort samengevat: Plaats maken, doen wat je kat zeg, en blij wezen dat je uberhaupt in ZIJN bed mag slapen O:)

Kortom, katten liggen toch wel waar ze zelf willen, laten zich niets leren, en de enige mogelijkheid is als je er niet langer tegen kan, ze niet bij je laten in de slaapkamer :')

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 10:48

Mijn kat slaapt de hele nacht lekker op m'n voeten. :j alleen om half 6 'sochtens wil ze naar buiten en dan gaat ze ook op me springen, snorren, dingen omgooien, uit mijn vissenkom drinken, etc. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:51

Mijn kitten is heel sneaky. Zij heeft snachts alleen toegang tot de gang en mijn slaapkamer. Ze heeft haar eigen mandje met wollenonderkant waar ze lekker in weg kan doezelen. En daar begint ze meestal ook. Maar op de een of andere manier dan heb ik iedere ochtend weer 2 grote ogen die mij op een afstand van 5 cm van mijn gezicht aanstaren 'smorgens als ik mijn ogen open doe haha. Dus ik vermoed dat als ik in diepe coma lig dat zij dan stiekem gewoon op bed jumpt om er gezellig bij te komen. Maar ze verhaart (nog) niet dus niet zo erg. Iedere ochtend gewoon mijn slaapkamer raam open als ik wegga en dan heb ik een heerlijk frisse kamer als ik thuis kom :)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:54

Ojh dit ken ik, ze meten natuurlijk op jou kussen slapen, waardoor jij je hoofd maar op je dekbed moet leggen. Als ik mijn haar kant naar hem toe draai, gaat hij mijn hoofd opeten, zodatik wakker word en hem aandacht geef. Hij wilt duizend keer in en uit mijn kamer, waardoor ik steeds weer mijn deur open moet doen. Heb ik hier even geen zin in, dan gaat hij in mijn tenen bijten.
En ga zo maar door :D

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:58

die van mij is gelukkig vrij makkelijk. Als ik ga slapen worden er wel altijd even spoken gevangen in het bed, maar daarna blijft hij toch rustig slapen tot een uur of 6. Dan weer even spoken vangen en daarna blijft hij rustig tot 7 uur en dan ga ik eruit.
Heel af en toe duwt hij me wel eens van mijn kussen af, hij ramt dan echt met zijn kont tegen mijn hoofd, net zolang tot ik vertrek. Gelukkig heb ik een 2 persoonsbed voor mij alleen, dus dan rol ik gewoon een plekje om.

edith: slapen jullie katten trouwens op bed als jullie er niet niet in liggen? Die van mij niet. Zodra ik opsta om naar mijn slaapkamer te gaan komt hij gelijk achter me aan geraced, ook als ik alleen wat ga pakken (want je weet tenslotte nooit :D, misschien gaat er wel geslapen worden) maar als ik er niet in lig, zit hij er zelden.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 12:36

Wat een hilarische verhalen allemaal :D. Ik zal dat boekje zeker eens kopen Nymphadora, zal wel een hoop herkenbaars instaan als ik dat zo hoor van je!
Nou het kan in de krant: 2 dagen geleden hebben mijn katten de hele nacht braaf naast mij geslapen. Reden: het vroor stevig dus volgens mij hadden ze het gewoon erg koud :D. Vanacht hetzelfde geprobeert en om 3 uur werd ik grof wakker geschud; party time. Dus die heb ik in de kamer gedumpt.. en ben lekker verder gaan tukken.
Overdag liggen ze trouwens wel vaak op bed hier, en ga ik er dan bij liggen moet ik ze opzij schuiven.