Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kalien schreef:nee.. zoveel mogelijk stront toch?
ik vind een paard toch wel wat anders...
kun je me wel met z'n allen aanvallen.. dat dat heeft sowieso geen zin.
het onheil is al geschied en ik denk dat het allemaal wel mee valt.
ik hoor liever hoe ik het wel moet doen..
misschien leuke tips?
Kalien schreef:tuurlijk hebben wij info gezocht. het is echt wel een wel overwogen keuze..
m'n nicht kwam bij deze kennel via kennissen met goede verhalen. hun hebben hier (dag voor ons) een shih tzu gekocht en we zijn toen meegeweest om te kijken en daarna hebben we die van ons opgehaald..
we hadden alleen een paar weken daarvoor bij mensen thuis naar een nestje wezen kijken.. tuurlijk zag dat er mooier uit.
maar de hokken waren wel schoon en ze hadden wel schoon voer en alles..
allemaal honden op een hoop.. daar word het niet frisser van.. ik ga er gewoon vanuit dat het geen broodfokker is.
hij blijft gewoon hoor.. hij is hartstikke leuk.. maar het kon toch zijn dat er een middeltje voor was wat de stank tegen ging ofzo.. het is niet zo dat we met de neus dicht lopen.
Kalien schreef:nee.. zoveel mogelijk stront toch?
ik vind een paard toch wel wat anders...
kun je me wel met z'n allen aanvallen.. dat dat heeft sowieso geen zin.
het onheil is al geschied en ik denk dat het allemaal wel mee valt.
ik hoor liever hoe ik het wel moet doen..
misschien leuke tips?
doom schreef:ook ik zie het probleem niet van een pup wassen.
Ben zelf hondentrimster en uit ervaring geleerd dat het alleen maar fijn is als een jong dier al wat gewend is aan een bad en bijv de fohn etc. krijg je in de trimsalon ( aangezien jou hond een trimhondje is) ook geen problemen!
!
Kalien schreef:http://foto-uploaden.nl/zie/7jg3h73
is ie te zien?
ik ben er nog niet helemaal over uit of ik er mee naar een cursus ga.. aan de ene kant is het natuurlijk wel beter.. maar aan de andere kant denk ik ach.. kan hem zo ook wel bij brengen wat wel en niet mag.
we hebben hem gewoon met puppyshampoo.. en hij is 9 weken.
ja ik woon nog gewoon thuis..
hij RUIKT (stinkt mag ik niet meer zeggen) gewoon een beetje mufjes.. maar ik heb net al geroken het is/word al iets frisser.. volgens mij helpt die wind die ik van jullie over me heen kreeg......
Kalien schreef:http://foto-uploaden.nl/zie/7jg3h73
is ie te zien?
ik ben er nog niet helemaal over uit of ik er mee naar een cursus ga.. aan de ene kant is het natuurlijk wel beter.. maar aan de andere kant denk ik ach.. kan hem zo ook wel bij brengen wat wel en niet mag.
we hebben hem gewoon met puppyshampoo.. en hij is 9 weken.
ja ik woon nog gewoon thuis..
hij RUIKT (stinkt mag ik niet meer zeggen) gewoon een beetje mufjes.. maar ik heb net al geroken het is/word al iets frisser.. volgens mij helpt die wind die ik van jullie over me heen kreeg :D......
Focussed schreef:doom:
Mag ik even inhaken? Iédere maand. Een hond hoor je zo min mogelijk te wassen. Onze hond wordt alleen gewassen als ze bij de plukster is (en dat is 2x per jaar).
En olie door het voer? Sorry, maar wat is dat voor een onzin? Lijnzaadolie helpt bij het verharen, verder weet ik niet wat voor 'n olie zou helpen tegen vette vacht.
draverr schreef:Ow wat een zeik w__fen hier zeg! Bah!!!
Ik wil je super veel succes wensen met je super schattige hondje!
Geef het even de tijd en anders kun je altijd om advies bij een DA vragen, dat zou ik hier niet doen met die meiden, die weten hier toch alles beter maar uiteindelijk doe je het toch niet goed!
succes vind je hondje echt heel leuk!
_AAASCHAAA_ schreef:Ik heb het hele topic even doogelezen... En bij ons bij de faunaland hebben ze een soort spray tegen sterke luchtjes ( speciaal voor puppies ook ) Ik ken er verder niets van en heb het zelf ook nooit gebruikt maar zag het wel staan in de schappen.
Wat is het trouwens een mega droppie... Heel veel plezier met je kleine pupje