nieuwe pup ! maar wat voor 1 ??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiaojan

Re: nieuwe pup ! maar wat voor 1 ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:27

Zag ze al idd.....erg lief en klein nog....

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 23:28

ja idd .. ze is de dikste van het nest, heb dr net op de cam gezien maar wat een poepie zeg :D hihi kan niet wachte tot volgende week :D

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:33

saskiaojan schreef:
gosh ik ook niet hoor.....mijn bruine jack is een echte hoor paps en mams beide meerendeels wit...en dan is de mijne ineens geen echte meer...
en idd een hond is een hond en als het goed voelt moet je het gewoon doen, toch?
veel fotos spammen van je puppekind graag! :o

De hond wordt er niet minder lief door of minder leuk, het is alleen geen Jack Russell Terrier.
Wij hebben hier ook zoiets rondlopen en noemen het een JackTeck.

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:34

En niet vergeten om je fototoestel mee te nemen ;)

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 23:36

zal er aan denken :)

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:38

Damariis schreef:
krijgen we het weer :r :evaw:

ik ga over 2 weken heen en dan zie ik het allemaal wel ik mag ook de ouders zien .. en waarom die opmerking over en zijn ook hondjes te vinden voor leuke prijsjes .. omdat er hiervoor een discussie was geweest dat elke hodn maar boven de 600 euro moet koste ..

Pardon?

Je vraagt aan mij uitleg, ik geef je een nette uitleg en krijg kotssmiles van je?
Ik probeer je alleen een hoop dierenarts kosten te besparen maar hé, als jij adviezen niet wil, start dan ook een topic op bokt. :Z

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:43

600 euro voor een rasshond te duur?
Als je er vanuit gaat dat hij 12 jaar wordt, is dat 50 euro per jaar en 14 ct per dag.....

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:45

Damariis schreef:
haha hij mag pas in de eerste week van januarie weg hoor :)

het is een jack :)

Het lijkt zelfs niet op een jack...
Afbeelding
Dit zijn Jack Russell Terriers...

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 23:50

ik vind 600 voor een ras hond duur ja . ik zeg niet dat ze er niet rond lopen .. heb het geld er gewoon niet voor .. net zoiets dat mensen 5-6000 euro uitgeven voor een paard .. ik heb het er niet voor over .. en zijn genoeg leuke hondje en paarden voor minder !

beide ouders van mij pup zijn ook jacks .. maar goed het zal wel mix zijn het boeid me eigelijk vrij weinig :)

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:56

En dat je verder het hele ras verkloot maakt je natuurlijk niks uit, want jij hebt goedkoop je hondje..!
Ik hoop voor je dat je niet de algemen problemen krijgt, en als je ze wel krijgt, je ze op z'n minst herkend.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 00:07

hoezo ik het ras verkloot? ze zijn er nu moeten ze verzopen worden ofzo ? en ik heb een goedkoop hondje .. waar slaat dit op? vind 300 euro meer dan genoeg voor een jack ! had er ook 1 van 150 kunnen pakken ! staan er genoeg van op!

waarom moeten er toch altijd problemen ontstaan ?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 00:07

Nikki__ schreef:
En dat je verder het hele ras verkloot maakt je natuurlijk niks uit, want jij hebt goedkoop je hondje..!
Ik hoop voor je dat je niet de algemen problemen krijgt, en als je ze wel krijgt, je ze op z'n minst herkend.

Waarom zou je het ras verkloten als je een kruising koopt? Die snap ik even niet.

Het is gewoon een jackteck of pinjack of wat er ook gebruikt is.
Een rashond heeft een FCI stamboom en wordt niet verkloot door kruisingpups die ze een rasnaam meegeven.

TS geeft aan niet teveel te willen betalen dus broodfok zal het ook niet direct zijn. Gewoon een leuke kruisingpup.
En gelijk edit, want 300 euro voor zo'n pup vind ik dus wel broodfok, 150 euro was een meer dan normale prijs geweest.

Wat ik dan wel weer bedenkelijk vind is dat mensen honden aanschaffen terwijl ze zo weinig weten van het ras wat ze denken aan te schaffen en dat mensen pups uitkiezen via foto's.
En vooral dat het allemaal zo snel moet.

TS: Als jij bijvoorbeeld een Fries paard wil kopen zeg je dan ook 500 euro vind ik genoeg voor een Fries en laat je jezelf dan ook wijsmaken dat een wit paard met sokken een rasechte Fries is?

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 00:14

pffff.. ik word hier een beetje moe van en hoef het eigelijk ook niet echt te horen.
waarom is 300 euro broodfok en 150 niet ? verder terug ik het topic word aangegeven dat er een jack russel is gekocht voor 600 euro ! wat is dat dan ???

en ja als je op marktplaats zoekt moet je af gaan op foto`s !
nee als ik een paard koop kijk ik naar een ras dat binnen mijn budget ligt en dit heb ik dus ook gedaan bij de hond. !

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 00:15

Hiervoor is een centraal topic geopend.
Met een sticky er op dus het staat bovenaan BB.
Niet echt te missen lijkt me.