Diablo schreef:kimmie261 schreef:mijn hond kuchte ook niet hoestend maar schrapend,alsof er iets...vastzat in haar keel...en deed daarbij kleine beetje spuug opbraken,ik dacht toen ook echt dat ze iets in haar keel had,
helaas was het een hartprobleem en is het daarna heel snel gegaan..
Dat is precies wat onze hond ook gebeurd is. Ik meende ook dat er wat in haar keel zat (zo klonk het hoesten ook) en ze bleek ook een hartprobleem te hebben, wat haar dus fataal is geworden.
Wel zei de da toen tegen mij dat het al te laat is als ze gaan hoesten, dat je er dan niets meer aan kunt doen.
Nu hoeft dit natuurlijk helemaal niet het geval te zijn bij jouw hond, maar wees er in ieder geval op verdacht.
Jup bij onze hond is het ook zo. Die gaat er echt voor staan, en dan kucht en roggelt ze, beetje ´kokhalsend´. En inderdaad die heeft ook een lekkende hartklep, bleek na onderzoek. Maar we waren meteen naar de DA gegaan, en hebben meteen medicijnen gekregen, en inmiddels is het alweer een jaar geleden dat dat kuchen begon. Ze doet het nu nog af en toe. (Onze hond wordt trouwens 15 in januari).