Duim aub mee voor ons Blitz...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: Duim aub mee voor ons Blitz...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:25

Het komt idd nog genoeg voor in NL en Belgie, mijn katten zijn er ook voor getest omdat ze ook ziek zijn geweest. Gelukkig hier niks aan de hand.

Heel veel sterkte chipieke, ik hoop dat ze snel in haar urntje terug bij jullie is.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:32

Ach chipieke wat jammer van je katje... vriendin uit poperinge heeft er dit voorjaar ook een katje voor laten inslapen...

Zonde zonde, en dan snap ik écht niet dat er nog mensen zijn die niet enten :(

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:35

sterkte de komende tijd
het is niet niks om een kat te verliezen

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 15:07

poes schreef:
Zonde zonde, en dan snap ik écht niet dat er nog mensen zijn die niet enten :(

Niet aanvallend bedoeld hoor, maar ík snap niet dat het gros van de mensen nog altijd heilig gelooft in inenten.
Dat is geen onschadelijk en ongevaarlijke bezigheid waarbij een hoop chemische troep in je dier (of jezelf) wordt gespoten die het immuunsysteem danig in de war brengt.
Nadat ik mij in de materie heb verdiept heb ik besloten hier niets meer te enten.
Júist om ze gezond te houden.

Snorry mensen, nogal off maar het wordt echt tijd dat men eens afstapt van de mythe van het vaccineren en de waarheid weet.
Laatst bijgewerkt door Neverhere op 18-11-09 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 15:08

mijn da zegt gewoon als de katten niet buiten komen hoef je ze niet altijd te enten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 15:09

Als mensen nou maar eens alle katten gingen testen en ophielden met ongeholpen dieren laten loslopen, dat zou pas helpen... maar helaas.

Ik heb de mijne ook uit de opvang, kan dus niet garanderen dat de ouders goed waren. Dan ent ik toch liever zi.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-09 12:52

Ik ga nu wachten tot de volgende test en daarna (begin januari) wordt ons Bloom gecastreerd en ingeent tegen de niesziekte. Nu hij volledig 'clean' is en een typische huiskat is zei mijn dierenarts ook om niet te enten.