zoetjes schreef:Hogedrukspuit gaat me toch echt even te ver.
Dan moet je zorgen dat je kat niet in andermans tuinen komt, zo simpel is het.
Tuinslang had geen effect en als wij net met de hogedruk bezig zijn als zo'n kat het weer probeert dan heeft hij op dat moment gewoon pech. Hij is er trouwens niet gewond door geraakt en is gewoon weer terug gekomen.
Vreemd is het toch dat wij veel geld uitgegeven hebben om te zorgen dat onze katten geen overlast bezorgen aan derden en dat andere katteneigenaren maar willen bepalen wat te ver gaat om te voorkomen dat mijn eigen huisdieren hier gewond raken.
Ik zal een kat zeker niet verwonden (de kans dat een van mijn honden dat doet is overigens wel groot), maar als het me nog een keer overkomt dat een van mijn kleine honden gewond raakt door een vreemde kat kan de eigenaar van die kat hem aan de andere kant van het land in een asiel ophalen.
Ik heb het werkelijk helemaal gehad met de opmerkingen die ik hier lees en daar wordt ik zeker niet toleranter van ten opzichte van andermans katten die bij mij de rotzooi vernielen, mijn huisdieren verwonden en ervoor zorgen dat wij onnodig geld moeten uitgeven.