HELP :m'n poes ligt bij m'n buren op bed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 22:21

zoetjes schreef:
Hogedrukspuit gaat me toch echt even te ver.

Dan moet je zorgen dat je kat niet in andermans tuinen komt, zo simpel is het.
Tuinslang had geen effect en als wij net met de hogedruk bezig zijn als zo'n kat het weer probeert dan heeft hij op dat moment gewoon pech. Hij is er trouwens niet gewond door geraakt en is gewoon weer terug gekomen.

Vreemd is het toch dat wij veel geld uitgegeven hebben om te zorgen dat onze katten geen overlast bezorgen aan derden en dat andere katteneigenaren maar willen bepalen wat te ver gaat om te voorkomen dat mijn eigen huisdieren hier gewond raken.
Ik zal een kat zeker niet verwonden (de kans dat een van mijn honden dat doet is overigens wel groot), maar als het me nog een keer overkomt dat een van mijn kleine honden gewond raakt door een vreemde kat kan de eigenaar van die kat hem aan de andere kant van het land in een asiel ophalen.

Ik heb het werkelijk helemaal gehad met de opmerkingen die ik hier lees en daar wordt ik zeker niet toleranter van ten opzichte van andermans katten die bij mij de rotzooi vernielen, mijn huisdieren verwonden en ervoor zorgen dat wij onnodig geld moeten uitgeven.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 22:22

hmzzzz hogedrukspuit gaat te ver?????????

ik kan je vertellen dat ik de duiven van mijn buurman op de zaak echt helemaal zat ben........... en hij kan nu twee dingen doen, of elke week zelf de duivenscheit op komen ruimen op mijn binnenplaats of mijn luchtbuks gaat mee......

ik hoop dat hij kiest voor het eerste, en dan krijgt hij van mij echt nog een kop koffie ook wekelijks en mag hij van mij meegenieten van de voordeeltjes van de makro/sligro en de ven

Sandravm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 23:12

Wij hebben een onzichtbare omheining voor honden en deze werkt zee voortreffelijk voor katten zolang de batterijtjes het doen :+

postvanpe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-09 00:14

Sandravm schreef:
Wij hebben een onzichtbare omheining voor honden en deze werkt zee voortreffelijk voor katten zolang de batterijtjes het doen :+

wat is dat voor omheining? houdt de katten uit/ in de tuin?
ik ben op zoek naar schrikdraad.lijkt me ook handig.
de buurvrouw was niet thuis vandaag.
ik heb ook last van haar duiven en haar geroep om die beesten, doet ze niks aan.
ze heeft ook geklaagd dat m'n auto een druppel olie lekte= opgelost
en dat m'n kip kaakelde, die is daarom weg.
wil helemaal geen ruzie met haar, met niemand.
en wil t samen oplossen.

er is ook een vreemde kat die in mij huis komt en pist en mijn katten wegjaagt :-(
kan ik niks aan doen.
maar wil zelf niet dat mijn katten overlast gaan geven bij de buren.
ben t er mee eens dat we er samen uit moeten komen in deze wereld en rekening moeten houden met elkaar

sandyQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 01:05

pfff die katten zorgen wel voor sensatie hier op bokt.... maar goed de oplossing
rij naar de dichtsbij zijnde dierentuin in je buurt ,vraag er een goeie zak leeuwen/tijger-mest .spreid dat uit in de buitenrand van je tuin ,en je ziet geen kat meer komen
heb ik ook gedaan en ik heb nergens last van ,zelfs de hond van m,n buren schuift heel snel voorbij want oei..achter het hek zit me toch een grote kat