Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joyckuh schreef:Ja, een crematiespaarplan. Ik moet 4 of 5 kaarten vol hebben voor de crematie van 1 konijn. (groot konijn). Per 15 euro geloof ik krijg ik 1 zegel. Het is nogal een hoop sparen voor een crematiemaar daar heb je dan ook jaren de tijd voor. Overigens is deze dierenwinkel de enige dierenwinkel die ik ken die hier aan doet.
kimmie261 schreef:Joyckuh schreef:Ja, een crematiespaarplan. Ik moet 4 of 5 kaarten vol hebben voor de crematie van 1 konijn. (groot konijn). Per 15 euro geloof ik krijg ik 1 zegel. Het is nogal een hoop sparen voor een crematiemaar daar heb je dan ook jaren de tijd voor. Overigens is deze dierenwinkel de enige dierenwinkel die ik ken die hier aan doet.
"Tegenwoordig is het ook mogelijk om je konijn te laten cremeren. Een crematie kan al vanaf 5 euro. Dan wordt een hele groep dieren bij elkaar gecremeerd en de as wordt dan over zee uitgestrooid."
voor die 5 euro ga je toch niet moeilijk doen met spaarkaarten???![]()
dat heb je dan vast in die 8 jaar dubbel en dwars extra betaald voor het voer
wij hebben geen katten,maar als we dat wel zouden hebben,zouden ze begraven worden,er liggen hier inmiddels 3 honden ,een veulen ,een shetlander en een kikker (ja echt..onze sjon) begraven .
Leedebee schreef:Ik zou ze denk wel begraven, of bij de dierenarts achter laten.
Goh, nu vraag ik me opeens af..via de Rendac...Komen ze dat ook met zo'n grote vrachtwagen de
straat in?
kimmie261 schreef:ik had ook al gezocht,zag dat je in rotterdam voor konijn 9 euro betaald ,wel massa crematie,dus alle beestjes bij elkaar...
105 euro voor verbranden van een konijntje,ongelooflijk....wat een geld...nee dan zou ik ook voor de spaarkaarten gaan
LadyGrace schreef:Ik zou mijn kat in de tuin begraven en er een bloemetje boven zetten!![]()
ik vroeg me eigenlijk wel af wat de rendac dan precies is?
een aantal jaartjes terug toen ik nog klein moesten we 1 van onze katten inslapen
en mijn vader heeft haar dus niet mee genomen...
ik vroeg me af wat voor iets dat dan precies is??
Willy_UrsB schreef:Beetje harteloos een dier in de kliko gooien. (...)