dan moeten dus al mijn honden uit hun bek stinken...

wat een ideeen kunnen mensen erop na houden ..
en nee het zou mijn manier niet zijn,zeker niet als je niet tegen vlees voeren bent,er zijn mensen die dat om 'redenen' niet prettig vinden,maar ze heeft al vlees gevoerd en dat eet ie prima,waarom de hond dan geen vlees geven..?
begrijp het niet hoor...
lijkt mij dat zeker voor een jonge in de groei zijnde hond het super belangrijk is dat hij juist wél eet...dan ga je toch niet dagen afwachten tot ie maar van ellende zijn bak leeg gaat eten?
snap die redenatie niet....
zeker mijn jonge honden wil ik dat ze heel goed eten,mijn jonge hond eet hier bijna een kilo vlees per dag,maak me al zorgen als dat eens 500 gram is

als 1 van de oudere honden een dag niet willen eten (gebeurd echt zelden,vaak omdat ze zich niet helemaal lekker voelen) dan vind ik 1 avond vasten al vervelend genoeg,maar zou daarom zeker niet willens en wetens een jonge hond niet voeren omdat ie zijn brokken maar mot vreten

maar goed,zal daar dan wel raar in zijn,schijnt gewoon te zijn dat je een jonge hond maar laat buigen of barsten...tis alleen niet mijn manier,en zal dat dan echt ook nooít doen...