geerke schreef:als het een zwerfkat is ,is het waarschijnlijk het enige warme plekje wat hij kan vinden.....tja....een hoes misschien?
(en uitkijken dat het geen obsessie wordt....ik denk dat er ergere dingen zijn in het leven...)
Hier sluit ik me helemaal bij aan.. Wat te doen met al die vogelpoep op je auto, die ook voor uitgebleekte vlekken zorgen.. Vogels maar allemaal neerhalen of verbannen als ze hun vlucht naar het zuiden nemen of de kindertjes met hun fietsen, voetbal, weet ik veel wat.. allemaal maar van straat verbannen omdat de dure auto van huppeldepup niet beschadigd mag worden..
Vaak zijn het katten die rondlopen, zoals hier in de straat, die door de eigenaren op straat geflikkert worden waar niet meer naar omgekeken wordt.. Je kunt je er boos over maken, maar die dieren weten niet beter, die eigenaren zouden beter moeten weten en die kun je vaak niet achterhalen..
Daalt nu echt zo erg de waarde van je auto met die paar krasjes? Ik had nl. met het inruilen meer commentaar op de vogelpoep dan die ieniemienie krasjes..
Beetje verdraagzamer worden naar elkaar, lijkt me meer iets om je druk over te maken..