katten met handicap... wie nog meer???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DDW1190

Re: katten met handicap... wie nog meer???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:24

onze willem is vandaag ingeslapen,
we zijn inmiddels 5 keer bij de DA geweest en die vond het beste als we hem uit zijn lijden gingen verlossen.

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:41

@DDW1190 sterkte met het verlies van Willem.

Wat een leuk topic, bij mij is het ook de familie Kneus & Co.

1 hele schuwe van 8 jaar, mankeert op zich niets, maar niemand wilde haar hebben, dus ze woont nu bij mij en de andere 2 poezels, ze zijn allemaal erg lief voor elkaar.

1 demente dame van 15 jaar, 2 x een hersenbloeding gehad en steeds na een Prednison kuur weer in de running gekomen. Weet waar de bak en haar eten staat, zo doof als een kwartel, evenwichtstoornissen, soms oneindige drang om rondjes in de kamer te lopen en de hele boel bij elkaar te schreeuwen, maar verder oh zo lief en ach zo lang ze naar de bak gaat en haar eten netjes opeet, heb ik er geen last van.

1 kromme je weet wel kater van 2, diagnose Rachitus, heeft waarschijnlijk zijn 1e levensjaar met de mensenpot meegegeten (aangezien die helemaal dol is op aardappels en groenten 8)7 ) Alles is krom aan hem, zijn schedel is te groot, alle poten hebben een andere lengte, zijn bekken is scheef, zijn wervelkolom loopt scheef. Toen ik hem net had kon die niet lopen, na fysio en medicijnen rent die nu het hele huis door. Kan inmiddels ook op de vensterbank springen, het aanrecht is (gelukkig gezien zijn vreetneigingen) te hoog. Hij is ook zo lief!! Hij krijgt preventief een homeopatisch poeder om de aanmaak van kraakbeen te bevorderen (Sasha's Blend) en hij doet het hier heel goed op.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:28

DDW1190, sterkte met het verlies van knappe Willem.

Sambagirl, lijkt mij een leuke kudde daar :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:45

DDW1190 schreef:
onze willem is vandaag ingeslapen,
we zijn inmiddels 5 keer bij de DA geweest en die vond het beste als we hem uit zijn lijden gingen verlossen.

Sterkte zeg! Hoe oud is die geworden?

Figaro word vanavond naar de DA gebracht en zal morgen geopereerd worden,,, Hopelijk gaat het goed!

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:56

Mijn kat was de laatste jaren van haar leven stokdoof. Man man dan kunnen ze janken hoor! Ze horen zichzelf niet meer natuurlijk. We hielden er gewoon rekening mee, maakten haar stilletje wakker. Ook had ze een pijnlijke onderrug, ook goed oppassen bij het oppakken. Op zich waren die geen grote problemen. Ze is er wel 17 jaar met geworden.
Ps: haar zoon wordt in april 2010 20 jaar!

Karina_1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 16:12

DDW1190 - heel veel sterkte met het verlies van je prachtige Willem.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:17

hij is 9 weken geworden!
gelukkig heeft hij het nu beter in de poezenhemel :+

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:22

DDW1190 schreef:
hij is 9 weken geworden!
gelukkig heeft hij het nu beter in de poezenhemel :+

:(:) veel sterkte.

Ik heb een kat die heaas 2x een aanvaring met een auto heeft gehad. 1e x was ie anderhalf en lag zijn pootje er half af. Nu ijzeren pennen en schroeven erin.
2e keer was anderhalf jaar geleden (14 jaar) en is hij een oog kwijt geraakt, maar hij loopt nog steeds vrolijk rond.
We noemen hem wel eens piraat en mijn vader zegt altijd: de kat van 6 miljoen :D
(foto in mijn profiel)