Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cissy schreef:Is de kat niet gewoon gedumpt omdat ze zo'n slecht oog heeft? mensen doen rare dingen met dieren als er DA kosten aan te pas moeten komen...
Super dat je dr opvangt!
maar het viel me eergister pas goed op, hij heeft (net als ondere andere kat) een gescheurd kruisbandje(ja hoe groot was die kans
wij waren de enige met een poes met gescheurd kruisbandje, hebben we er nog 1 bji... hoe het gekomen is weten we niet) en hij ziet dus minder met het oog, maar heeft hij geen last van...
) amigootje schreef:En ergens een melding maken ? Ik vind het altijd wat, heel lief hoor dat je haar in huis neemt, maar ik zal maar opzoek zijn naar mijn kat, en niemand meld ergens dat hij mijn kat in huis heeft... ow, die gedachten is voor mij als katten eigenaar al vreselijk...
Liezel1 schreef:Heb ik geprobeerd, gebit checken. Voor zover ik het kon zien was het allemaal netjes en schoon.
Probleem is alleen dat je ALLES met poekie mag doen, BEHALVE naar haar tandjes kijken, dan wordt ze écht gemeen.
Veel plezier met haar! Diablo schreef:amigootje schreef:En ergens een melding maken ? Ik vind het altijd wat, heel lief hoor dat je haar in huis neemt, maar ik zal maar opzoek zijn naar mijn kat, en niemand meld ergens dat hij mijn kat in huis heeft... ow, die gedachten is voor mij als katten eigenaar al vreselijk...
Tja, dat is het risico als je je kat naar buiten laat he?
TS, ik vind het een prachtig beestje, die krijgt het prima naar haar zin bij jou!
doe ik ook zo nu en dan want mijn poes gaat maar al te graag op mijn rug liggen in mijn slaap met nagels en al
). Je geeft alleen aan dat ze brokjes niet zo lekker vindt. Wat voor brokjes geef je? Ik geef die van mij nu royal canin sensible voor kieskeurige katten met een gevoelige vertering. Bij deze (en ook bij de andere van royal canin) nemen ze heel veel voedingswaarde op en hoeven ze niet veel te eten. Overigens vinden die van mij dit echt super lekker (en dat zijn echte kieskeurige
).
of geef je jouw 7 kg wegende katje natvoer.... (sorry kon het niet laten)
gewoon het puntje eraf knippen is vaak al genoeg.