Vraag: wat is dit voor dier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Krissie0

Re: Vraag: wat is dit voor dier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:53

Ik heb nu een lekkere warme sjaal voor de winter :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:54

[LZP] > [BB]

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:54

Oh zo een heb ik vorig jaar moeten ontleden op m'n opleiding :D

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 14:12

SecretLIN schreef:
Wij hebben ze hier ook in de sloot zwemmen hoor en totaal geen last van ze, wij vangen ze zelfs op

Trouwens wel gemakkelijk alles waar we last van hebben maar dood te maken, misschien moeten er ook eens wat mensen geruimd worden? zijn ook lastig maken ook dingen stuk (NAtuur bv? ’mensen doen er net zo goed aan mee en die weten wat ze doen, dieren niet die doen gewoon instinctief hun ding

Amen! Wij mensen zijn de grootste plaag dat elk stukje aarde in bezit willen hebben ongeveer. :+

Een vriendin van mij bracht jaren geleden een oververmoeid muskusratje naar mij toe die ze midden op de weg had zien liggen (langs een sloot). Toen hij eenmaal weer bijgekomen was zette ik hem uit in de sloot. Dat was zo geweldig om te zien! Hij was heel blij en het leek net alsof ie dankbaar was. :') Hij haalde allemaal maffe capriolen uit in het water! :D Deed me denken aan een ottertje. :j

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 14:38

Idd een muskusrat. Hier heb ik er nog nooit eentje gezien maar als kind wel een keer in Frankrijk.
We waren bij vrienden van ons die daar een boerderij hebben en ik was gezellig in de sloot aan het badderen als er ineens zo'n beest voorbij komt gewaggeld. Ik gillend naar het huis gerend in de overtuiging dat ik de grootste gemuteerde rat ooit had gezien. Bleek het dus een muskusrat te zijn en ik mocht hem niet storen want in Frankrijk zijn ze dan juist weer beschermd blijkbaar. Muskusrat zat dus gezellig in de sloot te badderen en ik stond een beetje beteuterd aan de kant :P .