Mijn grote nieuwe liefde Dimo von Rouach

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mijn grote nieuwe liefde Dimo von Rouach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:40

Tibeau deed mij idd ook altijd denken aan Don Corleone. :') Hij wíst volgens mij zelf ook dat hij knap was, zo een zelfbewuste hond ben ik ook nooit meer tegengekomen. Ik mis hem nog steeds ontzettend.
Kater Napoleon (die naam had hij niet voor niets) was er ook zo één, tot hij gecastreerd werd ;( toen verdween zijn bravoure.

Dimo is idd een Benjamin, echt een kereltje nog. Een jochie, klein, lief, en echt tussen servet en tafellaken in :')

Ik vind het zo lief wat je schrijft, ik ben zo blij dat jullie het me allemaal zo gunnen, dat is echt heerlijk. Dan is het ook echt leuk om over mijn jongens te vertellen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 23:46

Ik vind het echt zo geweldig voor je (jullie!) he :D Echt, het klinkt alsof hij helemaal bij jullie past en dat is super om te horen. En een knapperd is het ook nog!

Moest wel hardop lachen om het buitengesloten-verhaal :)) Jaja, je hebt je handen er vol aan, maar jou kennende weet ik zeker dat het gewoon goedkomt +:)+

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 07:51

Yamcha schreef:
Dan is het ook echt leuk om over mijn jongens te vertellen :)

Zo gaat dat over en weer, wij vinden het weer heel leuk om jouw verhalen over je honden te lezen. Dat komt omdat je met zoveel passie en liefde over ze schrijft. Dat spreekt gewoon heel erg aan :) Als jij blijft schrijven, blijven wij lezen, deal? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 14:30

Deal!!!! :D

WW: denk ook wel dat het goedkomt hoor :j

't Is zo een lekker ding he :+:

Hij heeft me vandaag geholpen met stofzuigen...... altans, hij valt de stofzuiger steeds aan :D

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 14:33

Hahaha zo deed Lola altijd helpen met vegen. Ik schoot geen donder op maar wat een plezier hadden we samen. Op een dag is ze er gewoon mee opgehouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 14:48

Daar gaat het toch om?

De band met mijn hond vind ik nu ff belangrijker dan de properheid van mijn huis, hoor :D En ik lach me dood om dat gekke beest :')

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 17:57

Hahah, totdat je na jaren er van baalt dat die herder toch elke keer weer op de stofzuiger jaagt.......... }> :P :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:10

Ja, dat dan weer wel :D

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 14:59

Waaaaaauw Yamcha!!!

Ik had je topic nog niet eens gezien.. Zelf behoorlijk druk met de pups en dergelijke.

Wat ben ik onwijs blij voor je dat je weer een (erggggg knappe) nieuwe vriend hebt!
En die naam inderdaad,, Heel typisch.. Het moet denk ik gewoon zo zijn denk ik.

En hij zal een geweldig leven bij jullie tegemoet gaan.

Meisie, geniet van je nieuwe maatje! En ik weet zeker dat hij ook van jullie zal genieten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 15:21

Ja, die naam is wel heel bijzonder.......

Ik geniet zo van hem he, 't is een lieffie en een knuffelkont :+: