Wat zit er achter de koker van een hond?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:55

Nakisha schreef:
Mijn moeder wil ook nooit een reu vanwege de ''vieze piemels''... hahaah. Ik ben zelf dol op reuen, maar een teefje vind ik ook leuk. De geslachtsorganen, tja, da's de natuur... ik stoor me er totaal niet aan. Of ik nou een loops teefje of een opgewonden reu zie, van beiden raak ik niet over de toeren hoor... Als mensen het echt zo vies vinden, denk ik wel eens; ''En wat als een teefje eens baarmoederontsteking krijgt... of de reu voorhuidontsteking? Durf je dat dan niet te behandelen, want dan moet je het AANRAKEN''?

Ik heb nog nooit een dier gehad waarbij ik vreemde gedachtes kreeg als ik de geslachtsorganen zag, en eventuele behandelingen bij de geslachtsorganen of anus doe ik ook zonder enig probleem.

ik vind het wel goor als hij steeds met zn potloot eruit loopt! maar hij heeft ook wel vaak een voorhuid ondsteking gehad maar ik vind het niet erg om er aan te zitten hoor!! het hoort er gewoon bij als je diertje er wat aan heeft! ;)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:22

femmefatale1 schreef:
crossmonster schreef:
Zijn dat geen bijballen oid?

Lijkt mij dat die er ook uit zijn, aangezien deze normaliter op de bal zitten..
Ikzelf zat te denken aan een prostaat... :o

geen prostaat, is de bulbus, zwelt nl op als hij opgewonden raakt. Heb al vaker gehoord, mijn hond heeft een tumor en nou is ie weer weg. :) niks ernstigs dus, gewoon normaal.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:24

CM_ schreef:
Een erectie lijkt me idd voor de hand liggend.. een prostaat niet, want dat is er toch maar een?

Prostaat bestaat ook uit twee helften zeg maar, maar die kun je niet zien, licht in het bekken, net onder de einddarm. Alleen te voelen door via de einddarm op te voelen.

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 08:26

zitake schreef:
geen prostaat, is de bulbus, zwelt nl op als hij opgewonden raakt. Heb al vaker gehoord, mijn hond heeft een tumor en nou is ie weer weg. :) niks ernstigs dus, gewoon normaal.

Wonderbaarlijke snelle genezing, WAUW

Whahahahahaahaa

Laika

Re: Wat zit er achter de koker van een hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:57

Ik heb bij mijn keuze voor kleine hondjes wel bewust voor een teefje gekozen omdat ik bij eventueel oppakken niet te pas en te onpas in een vies piemeltje wil grijpen. Maar mijn grotere honden waren ook reuen en ik had met zowel het potloodje als de piemel in het algemeen totaal geen problemen hoor.
Ik vind sommige argumenten hier dan ook wat overdreven. Alsof een loops teefje een prettig gezicht is :n