Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wilawander schreef:Ik vindt ook dat TS groot gelijk heeft. De nacht is iets heel anders dan slaapt een hond, overdag is deze actief en moet veel vaker naar buiten. Ik heb nu 6 jaar eigen honden en die zijn al die tijd 1 keer 9 uur overdag alleen geweest daar we een begravenis hadden verder weg en iedereen die op kon passen mee was. De honden hadden er geen pproblemen mee, ik meer.
deflin schreef:Wilawander schreef:Ik vindt ook dat TS groot gelijk heeft. De nacht is iets heel anders dan slaapt een hond, overdag is deze actief en moet veel vaker naar buiten. Ik heb nu 6 jaar eigen honden en die zijn al die tijd 1 keer 9 uur overdag alleen geweest daar we een begravenis hadden verder weg en iedereen die op kon passen mee was. De honden hadden er geen pproblemen mee, ik meer.
Hmm, dus als ik overdag aan het werk ben dan is mijn hond druk door huis heen aan het dartelen omdat het licht is????
Wat voor beest heb ik dan gekocht die altijd ligt te slapen?????
ikdoemaarwat schreef:Peelie schreef:ik ook niet goof... Wij laten de honden ook wel eens heel de dag alleen... Hebben ze echt geen probleemen mee...
echt waar
dat vind ik echt heel sneu voor de honden
Danae schreef:Ik laat mijn dieren ook niet langer dan 4 uur alleen.. als dat wel zo is, heb ik oppas, niet om even uit te laten of te voeren, maar om er een paar uur bij te zijn..
Kan de oppas niet, jammer.. dan ga ik niet weg..
Vakantie doe ik ook nooit.. werk heel het jaar, en dan heb ik een paar weken vakantie, en dan zou ik weggaan.. daar heb ik geen dieren voor genomen..
nektosha schreef:Ze is 5 jaar en kan best veel uren alleen blijven.
Die 9 uur had ze voor 1 keer ook wel gered, maar de vraag is of het ik wil.
Ik heb zo'n lief hondenbeest, die er altijd voor me is, ik vind het niet fair om haar vanwege mijn eigen plezier zolang alleen te laten.
Peelie schreef:Hel de dag. Dan moet je denken dat we bijv naar ons opa gaan...
Dan zijn we van 2 tot 10 weg. Daar hebben ze echt geen moeite mee...
Die van mij houden uberhaubt niet van uitgelaten worden. Die laat je even plassen en poepen en na 10 minuten zijn ze klaar.
Als het regend krijg ik ze nieteens mee naar buiten...
Dan blijven ze ook heel de dag binnen...
Frances schreef:De TS moet toch zelf kiezen of zij haar honden 9 uur alleen wil laten of niet. Ik snap niet dat dat niet gewoon gerespecteerd kan worden. Vindt het behoorlijk kinderachtig dat ze dan boos worden. Als ze nou nooit mee meeging, maar ze heeft in dit topic al aangegeven dat het een uitzondering is. Het is toch haar goed recht om voor haar hond te kiezen. Iedereen doet alles toch op zijn eigen manier en heeft andere prioriteiten.
Peelie schreef:@ikdoemaarwat, volgens mij denkt iedereen dat mijn honden dagenlijks zo alng alleen zitten. Dit is natuurlijk onzin. Daarbij zijn het de honden van mijn ouders als ik het helemaal correct zal zeggen. Dus ik heb er niet voor gekozen.
Ach jah, ik laat het hier maar bij... Ik laat mijn leven niet totaal beinvloeden door de honden...