NonaWen schreef:En dat is toch ook zo, katten zijn toch huisdieren?.
Fout, WIJ hebben er huisdieren van gemaakt. Omdat we dat leuk vonden, hebben ze zelf nooooit om gevraagd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nikolletje schreef:Dus nee, in mijn ogen hoeft TS niet een steviger hok te nemen
dicenbalt schreef:Nee, maar kom vaak genoeg stront van andere ruiters op straat tegen en voor dieren is dat gewoon normaal. Dat wij nou zo uber gevoelig zijn geworden voor dit soort dingen
NonaWen schreef:Maar die poepen niet in andermans tuin
Citaat:Als je geen beter hok wil kopen waar je konijnen niet uit kunnen ontsnappen moet je geen konijnen nemen
Want als een kat het hok kan slopen kan een konijn dat helemaal. En dan hoeft het geeneens een kat te zijn die het hok sloopt. Kan net zo goed een ander dier zijn die geen baasje heeft.
Citaat:Lijkt mij een beetje raar dat een kat een konijnenhok/ ren sloopt, dan was ie vast niet stevig genoeg. Je weet dat er dieren los rondlopen, en het is die beessies hun natuur om te jagen. Kan je ze niet kwalijk nemen. Gewoon zelf maatregelen treffen. Konijntje 's nachts in binnenhok, of stevige ren
Sweetselina schreef:Ik snap inderdaad dat dit heel rot is, maar wat moet er gebeuren dan met alle roofvogels/vossen en overige jachtdieren die ned heeft? Je moet gewoon zorgen dat bv een kippen of konijnenren compleet en degelijk dicht is en stevig is.
Wij wonen vlak bij het bos en wij hebben ons konijnenhok en de kippenren compleet dichtgemaakt. Nog nooit is er bij ons iets weggehaald, terwijl er heel erg veel vossen zitten.
Iig veel sterkte!
Morrie05 schreef:Wat wil je nou zeggen dat je een kat uit moet laten aan een touwtje en dan als hij poept de poep opruimt