Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:Als ik verhalen lees over katten die spoorloos zijn of die door buren gevoerd worden, dan heb ik daar zo mijn eigen gedachten bij ja.
Succubi schreef:@Quellian: Een kat uit Frankrijk is iets heel anders als een kat uit Nederland.
Ik ben nu in Spanje en het krioelt hier van de zwerfkatten. Dat heb je in Nederland écht niet! (ja, misschien bij boeren)
.
suusiejj schreef:Jah ik ook, maar wil wel graag weten waar ze zijn dan.
Gelukkig zijn er wel eerlijke mensen die rond bellen om te vragen of er meldingen zijn.
Toch heeft in mijn ogen de TS juist gehandeld , meende te lezen dat ze asiels's en iets anders heeft gebeld.
Ze heeft/had wat anders aan d'r hoofd waardoor ze (nog) niet heeft gebeld naar het nummer wat jij aangaf, Yinnar
Er zijn verder geen briefjes bij AH oid aangeplakt of aan lantaarnpalen.
Succubi schreef:suusiejj schreef:Jah ik ook, maar wil wel graag weten waar ze zijn dan.
Gelukkig zijn er wel eerlijke mensen die rond bellen om te vragen of er meldingen zijn.
Toch heeft in mijn ogen de TS juist gehandeld , meende te lezen dat ze asiels's en iets anders heeft gebeld.
Ze heeft/had wat anders aan d'r hoofd waardoor ze (nog) niet heeft gebeld naar het nummer wat jij aangaf, Yinnar
Er zijn verder geen briefjes bij AH oid aangeplakt of aan lantaarnpalen.
Goed bedoelen en juist handelen is iets heel anders.
Iemand die goed bedoeld een kat eten geeft, handelt niet juist
Maakt je geen slecht persoon maar een slecht voorgelicht persoon.
Ik denk dat TS wel genoeg meningen heeft gehoord maar vooral ook wel genoeg info heeft gehad om juist te handelen.
(@urselin: Vervelend dat er iets vervelends is gebeurd in je privé leven. Ik snap dat dat de kat nogal kan overschaduwen.)
Quellian schreef:Nou Yinnar, vertel jij me dan maar eens wat ik bij moet leren over katten als het aankomt op spoorloos zijn of door buren bijgevoerd.
Ik denk eerder dat bij jou een gebrek aan kennis is, wat overigens niet geeft, maar besef wel dat er 3 vingers naar jezelf wijzen op het moment dat je er met 1 naar een ander wijst
suusiejj; we hebben ook een NL zwerfpoes, gevonden in Centerparcs, dier was hoogzwanger.
Quellian schreef:Nou Yinnar, vertel jij me dan maar eens wat ik bij moet leren over katten als het aankomt op spoorloos zijn of door buren bijgevoerd.
Ik denk eerder dat bij jou een gebrek aan kennis is, wat overigens niet geeft, maar besef wel dat er 3 vingers naar jezelf wijzen op het moment dat je er met 1 naar een ander wijst
Succubi schreef:suusiejj schreef:Jep i know, maar mij maakt niemand wijs dat die katten eigenaren hebben
Over welke katten heb je het?
Een kat in het buitenland, is vaak wel een echte zwerfkat maar daar hebben wij het hier niet over.
Een ondervoede kat in Nederland kan wel degelijk een baasje hebben.
Quellian schreef:Niets offtopics aan, ik krijg het verwijt dat ik niet genoeg van katten weet
Oh en suusiejj, dat is de moederlijke wijsheid die je meekrijgt op het moment dat je zwanger raakt.
Yinnar; zo uit het topic te lezen kan ik zeer weinig tot niets leren van jou op het gebied van katten, dus mocht jij nog ergens vragen over hebben, dan mag je die uiteraard altijd aan me stellen
Succubi schreef:Hoe hoog heb je je RVS tuinhek gemaakt? Of heb je ze aan de ketting liggen?
Quellian schreef:Yinnar schreef:Dus ik durf te zeggen dat ik het wezen kat wel ken.
Juistem en hier hebben we het! 'Het wezen kat', ik bekijk elk dier liever als een eigen individu
Elke kat (elk dier) heeft zo z'n eigen eigenaardigheden, karaktereigenschappen en manieren van omgang.
Yinnar schreef:Moeilijk hè je gelijk niet krijgen. Ik weet meer dan jij over katten en daar kan je nu eenmaal niets aan veranderen. Behalve dat ik al het dubbele aantal jaren van jou meeloop op deze aardbol heb ik me mijn hele leven al niet anders bezig gehouden dan met katten. Dus wat jij denkt of zegt werkt mij op de lachspieren.
Succubi schreef:@Quellian: wat een rot opmerking, ik zou het je bijna gunnen om je kat een keer te verliezen om alleen maar te kunnen voelen hoe DOM jij je dan voelt! (natuurlijk wens ik je kat een fijn thuis toe)
Succubi schreef:@TS: Excuus dat het een rel topic is geworden.