Limoen schreef:jelledaantje schreef:Waar ga je die halen als ik vragen mag
Heb vorig jaar namelijk aardig wat centen betaald voor een chi
en 2 dagen na dien moest ze met speod naar de dierenarts en de dag daarna was ze dood weg 900 euro plus de kosten van de dierenarts. En dat was ook een vrouw waarvan wij dachten dat ze oprecht en echt goed voor der hondjes was en nadien erachter gekomen dat ze een broodfokster was.
Kan der nu nog steeds wel iets aan doen
Dat snap ikVreselijk lijkt me dat om mee te maken..
heel erg we waren natuurlijk helemaal blij met ons hondje
Hondje wilde niet eten drinken ik zelf eten en drinken gegeven en hondje werd zieker en zieker en zei maar zeggen waar het hondje vandaan kwam dat dat door de stress kwam.Want belde haar regelmatig op wat is moest doen.
Mooi niet dus he bleek gewoon al ziek te zijn toen we haar kochten maarja gewoonweg niet willen zien je ziet alleen maar het pupje en bent dolblij en verliefd maar je vergeet de rest er omheen en kijkt niet naar de gezondheid van het hondje.
En dan achteraf moet je de prijs ervoor betalen.
We hebben naar lang dreigen en en telefoontjes plegen een ander hondje gekregen maar van een waarde van 250 euro en dat hondje wat we hadden gekocht was 900 euro. Kan er nu nog kwaad om worden dat we daar genoegen mee hebben genomen maar laten we maar zeggen jong en on ervaren.