Montreux schreef:Ja vind blauwe russen echt geweldig. En dan die ogen. Om verliefd op te worden! Mochten er mensen zijn die nog een blauwe rus willen.Ik ken een fokker die nu een nestje heeft! Mijn laatste aanwinst is trouwens een Nebelung. De langharige blauwe rus. Heb haar in juni gehaald in Belgie. In NL zijn er maar 7 fokkers. Is inmiddels ook aanvaard als nieuw ras. Ben er helemaal blij mee. Gaat ook goed samen met de Coontjes. Ze spelen hier wat af. Kom eigenlijk zelf ook weinig mensen tegen met rusjes. Dus is ook een verassing Abeltje. Leuk kennis te maken.
ff off topic. Vorig jaar mei heb ik een "blauwe rus" gehaald in Zeeland. Heeft geen stamboom, gesteriliseerd nu 7 jaar oud maar heeft oranje ogen. Kan niet aarden in mijn kattenpopulatie. Dus als je toevallig een hele lieve kat zoekt (ze ligt iedere avond bij me op bed en likt heel mijn gezicht af. Als ik zeker weet dat ze een goed huisje krijgt dan mag je haar gratis komen ophalen.
Dat is lief aangeboden Montreux! Maar ik laat het voorlopig even bij de twee poezen. Vooral de BK zou erg jaloers worden op een derde. Ik denk niet dat ze een -volwassen- poes zou accepteren.