Overigens kwamen ze van ACE de thuissituatie niet bekijken hoor. Al aan de telefoon werd mij verteld dat het dan niet kon....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bnb schreef:@ Yamcha
Nou dat vind al heel anders klinken als "daarom neem ik geen hond uit het buitenland"
Maar het spreekt vanzelf dat je een gezonde hond wilt, maar dat geld toch voor iedere hond, waar hij/zij ook vandaan komt??
Je neemt eigenlijk maar aan dat er alleen maar zieke of zwakke honden uit het buitenland komen.
Ik heb jarenlang een Samojeed van een van de best bekend staande fokkers in Europa gehad en hij was zwak ziek en misselijk de helft van zijn leven, dus jouw betoog gaat zeker ook niet altijd op. Ik heb 17 jaar lang een bastaardje van de straat vandaan gehad en hij is nooit een dag in zijn leven ziek geweest, tja het zegt allemaal zo verdomd weinig.
Je kunt een hoop uitsluiten maar echt niet alles, eigenlijk net als met ons mensen!!
En Berdien we verwachten wel een hoop foto's
daffodil schreef:T zijn allemaal vrijwilligers.....ben het met je eens dat ze best nog een keer hadden kunnen bellen of mailen maar vind dit nou niet zo heftig om gelijk je hondje gedag te zeggen. Mocht één van hen een ernstige ziekte hebben, zou dat anders kunnen zijn maar dat zou ik gerust even afwachten!