Meid, het is je echt van harte gegund na alle ellende! Wat een heerlijk lief smoeltje heeft jullie nieuwe meisje, gefeliciteerd Heel veel jaren geluk en liefde met haar gewenst...........
_Pilipa_
Geplaatst: 28-07-09 15:07
Fem wat een lekker ding is het
Ik hoop van harte dat ze jullie het verdriet om kimmie kan verlichten, ik wens jullie al het geluk van de wereld. Geniet ervan meid!
Fem, tranen stromen hier van blijdschap, wat is het je gegund een heerlijk nieuw klein kuswijffie.. Meis, ik gun jullie alle gezondheid van de wereld met dit heeerlijke puppenkind!!
Frenka
Geplaatst: 28-07-09 15:47
Moest weer even naar je Pippie komen kijken en wat zie ik; nieuwe foto's Ken jullie niet persoonlijk, maar vind het zo fijn dat jullie weer een nieuwe frummel hebben om al het goeds op deze wereld aan mee te geven. Die laatste foto is helemaal geweldig. Geniet maar lekker van jullie meisje.
Wat een leuke foto's! En wat een schattige pup! Op de derde foto die je plaatste (de tweede post van de foto's en dan de eerste foto, snappie 'm nog ) staat ze er echt heel erg parmantig op. Dat wordt er nog een van: 'Eeeeeeeeeeewwwww vieze voetjes... bah!'
Veel plezier ermee!
Ods
Forumcoördinator
Geplaatst: 28-07-09 17:56
Ohhhhh
Ohhh wat een prachtig mooi meisje jullie Pippie. Ik gun het jullie enorm en het mooiste is dat jullie Pippie zo'n fijn huis kunnen bieden, ze weet half niet in wat voor mandje ze is gestapt!!
Heel veel geluk en plezier met Pippie, geef haar van mij maar een dikke knuffel!!
Oakland1990
Geplaatst: 28-07-09 18:00
Vroeg me deze week nog af of je alweer een nieuw hondje zou hebben. Deze is ook om op te eten, je kiest er de mooiste uit zeg!
heel veel geluk gewenst met deze behoorlijk grove dame! phoe die poten zeg!!
Hopelijk maakt ze het overlijden van kimmie idd wat dragelijker. wat was dat een triest einde, had alles stilletjes gevolgt!
maar pippie is geweldig!!!!!!!!!! veel geluk met haar!!
groetjes!!
RoughRebel
Geplaatst: 28-07-09 21:18
Oh Femke.. Wat fijn dat je weer een beetje kan genieten! Pippie is een heerlijk beestje, op de laatste foto's is ze al een stuk stoerder idd! Meis, geniet ervan, het is je zooo gegund!
Berdien
Geplaatst: 28-07-09 22:21
Wat een mooi hondenmeisje Femke Kimmie zal ze niet kunnen vervangen, maar ze kan jullie wel helpen met het verwerken van jullie verlies en verdriet. Dat jullie maar heel veel zoenen mogen uitwisselen
Gefeliciteerd met je nieuwe pup! Die laatste foto die je hebt geplaatst is echt geweldig!
Ik hoop dat ze weer een beetje vreugde en geluk in je leven brengt!
Dirkje_
Geplaatst: 29-07-09 14:32
Gefeliciteerd met de nieuwe pup! Ze is echt prachtig!!
Heb veel plezier van haar!!
Venna
Geplaatst: 29-07-09 14:38
Ze is echt zo knap! veel plezier ermee!
ze zal kimmie niet kunnen vervangen maar ze zal jullie allesinds super opvrolijken! zo lief koppie.
Madelief
Geplaatst: 29-07-09 16:37
Wat fijn, een nieuwe pup! Ik ben nog niet zolang op dit forum maar werd door Barbara ( Pluttersput) op de hoogte gehouden van het wel en wee van Kimie, en we hebben er verdriet van gehad toen ze uiteindelijk ingeslapen moest worden. Wat fijn en wat goed dat je nu weer zo'n mooi meisje hebt. Nu kunnen we weer met genieten van je mooie foto's. Heel veel plezier met haar.
Schafstall
Geplaatst: 29-07-09 18:06
Ohhhh een nieuwe aanwinst, Pippie. Ik wens jullie veel plezier met haar, hoop dat met haar alles goed blijft gaan. Wat een heerlijk koppie weer, maar wel een totaal ander hondje dan Kimmie. Gelukkig maar.