Veulen84 schreef:Ik ben geen expert. Kan het morgen wel vragen aan een kennis. Die heeft het ooit ook gedaan om z'n paard op te nemen.
Kijk je trouwens wel uit met binnen en buiten? Ivm het vachtje, verkouden konijnen zijn echt een ellende.
Ja

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veulen84 schreef:Ik ben geen expert. Kan het morgen wel vragen aan een kennis. Die heeft het ooit ook gedaan om z'n paard op te nemen.
Kijk je trouwens wel uit met binnen en buiten? Ivm het vachtje, verkouden konijnen zijn echt een ellende.
goeroe schreef:Veulen84 schreef:Ik ben blij dat het nu weer goed gaat. Katten zijn heel eng. Je kunt wel een beetje helpen door van die kat-away-spray te spuiten trouwnes.
Dat moet je tegen onze konijnen zeggen, die krijgen regelmatig bezoek van de buurkat en dat lijken ze wel gezellig te vinden. Mijn eerste konijn was zelfs verliefd op onze kat, zodra de kat ging liggen zat het konijn er op te hupsen.
Vervelend dat jouw konijnen zo bang voor katten zijn TS! Denk je niet dat ze er nog aan kunnen wennen? Als ik jou was zou ik trouwens wel oppassen met het tijdelijk uit elkaar plaatsen van je konijnen. Onze konijnen zijn een keer een week uit elkaar geweest en die maakten elkaar bijna af toen ze elkaar weer zagen.Blijkbaar hebben ze niet zo'n goed geheugen.