Hmm, toen ik de foto's op de eerste pagina zag dacht ik; kan nog best een rashond zijn maar met de laatste foto's begin ik ook sterk te twijfelen.
Hij is qua rug, staart en vacht namelijk anders.
De neus valt me mee, aangezien een minimaal verschil er al heel anders uitziet. Daarbij kan een combi van verschillende ouders al heel anders uitpakken, dus dat zou ik niet meteen als garantie voor het niet rasecht zijn geven.
Maar als je kijkt naar de standfoto hierboven, de 5e, dan zie je dat hij vrij laag op de poten staat, in verhouding weinig borstkas, een sterk gekrulde staarten vrij lang/ruw haar, vooral op de staart is dat duidelijk te zien.
Dat geeft duidelijk aan dat het iig geen rashond is

Maar wat zou het? Het lijkt me een lieverd en persoonlijk vind ik het een supermooie hond, juist zo'n snuit vind ik mooier dan een 'echte' boxersnuit.
Hoe gaat het nu met het plassen ed? Kan hij al netjes meelopen?
Hou er wel rekening mee dat honden in een asiel natuurlijk minder aandacht en beweging krijgen en bovendien vrij veel stress hebben, dus laat je niet afschrikken door hyperactief gedrag, dikke kans dat dat een stuk minder is als hij een paar weken bij jullie in huis is.