Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:eet ie geen vers vlees dan?als rodi oid??
of wil je hem dat niet voeren?
ik moet zeggen,mijn honden krijgen allemaal vlees,en ze hebben brokken staan overdag,als ze honger hebben kunnen ze wat eten,maar de brokkenbak blijft nu wel langer vol als normaal...
Yamcha schreef:Arme Beau hij vindt het echt véééél te warm....... wil ook niet eten overdag, 's avonds wel gelukkig......
Ik laat hem zwemmen zoveel ik kan, maar warm blijft het.....
Meer honden die écht niet tegen de hitte kunnen?
sunny_l0ve schreef:oeehh Yamcha, wat is jouw geheime ingredient? Mijn honden krijgen nu dieetbrokken, aangezien ze veel te dik zijn, maar ze eten het niet bepaald van harte. Ik doe er nu een beetje water bij dat de brokken wat zachter worden en ik doe er een stuk smuldier diepvries vlees bij en dat meng ik door elkaar.
Het gaat erg langzaam met afvallen en ik merk er ook niet veel van jammer genoeg. Terwijl ze nu echt veel minder eten en ze krijgen ook geen tussendoortjes, alleen 's avonds een koekje. Maar ze willen niet echt dun worden, zelfs niet met dit weer...
HBVisser schreef:Oh ja hier krijgen ze ook af en toe een ijsklontje of een cherrytomaatje uit de koelkast. Vinden ze geweldig.
Niinatjuh schreef:Yamcha schreef:Arme Beau hij vindt het echt véééél te warm....... wil ook niet eten overdag, 's avonds wel gelukkig......
Ik laat hem zwemmen zoveel ik kan, maar warm blijft het.....
Meer honden die écht niet tegen de hitte kunnen?
Mijn hond krijg serieus om het uur ( dus éen x in de twee uur ) de tuinsland over zich heen allebei ja! ) x]
Yamcha schreef:Tibeau zou jouw honden echt keihard uitlachen
Maar die van mij eet medicijnen zo uit mijn hand, over vertrouwen gesproken
Niinatjuh schreef:Yamcha schreef:Tibeau zou jouw honden echt keihard uitlachen
Maar die van mij eet medicijnen zo uit mijn hand, over vertrouwen gesproken
De mijne doet dat ook.. Lekkerpuh! De mijne is zelfs zo dat als ik met der naar het water loop, ik spring er in en zeg kom bij t vrouwtje, zwemt ze mee
En zogauw ze moe word gaat ze piepen en dan gaan we naar kant, ze loopt ook áltijd los..
![]()
En volgt overal, vreemde moet ze niet.. =O