Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Even een vraag,als ouders nou niet naar de D.A willen gaan dus geen verantwoording nemen.Reageren de kinderen later dan hetzelfde denken jullie? Dus je wordt als kind gepest zeg maar pest je dan leter ook je eigen kinderen?
Miss_Malfoy schreef:marleen_usar schreef:Even een vraag,als ouders nou niet naar de D.A willen gaan dus geen verantwoording nemen.Reageren de kinderen later dan hetzelfde denken jullie? Dus je wordt als kind gepest zeg maar pest je dan leter ook je eigen kinderen?
Het lijkt me juist niet.
Kinderen van strenge ouders worden immers heel soft tegen hun kinderen, da's ook algemeen bekend.
breezy302 schreef:Ik heb ook weleens zo'n topic geopend hoor. Mijn hond geeft heel erg vaak over. Nou ik ben al ontelbare keren naar verschillende dierenartsen en klinieken geweest en die hadden geen idee wat hij kan hebben. Als hij dan weer overgeeft dan ga ik niet weer naar de DA om 150 euro te betalen en dan te horen krijgen dat ze niet weten wat hij heeft. dan open ik een topic op bokt, kijken of iemand misschien hetzelfde probleem heeft en misschien iets anders kan bedenken.
Chiqa schreef:Hoi Dees [naam] nee juist heel goed dat je de kanarie niet onnodig heb laten lijden omdat je portemonaie belangrijker is, mogen mensen een voorbeeld aan geven.
Goed ik begrijp inmiddels dat het dus idd de portemonaie is, ongelovelijk dat soort mensen horen geen dieren te houden.
Quell, ik heb dat verhaal gelezen en heb het advies eerder in dit topic maar opgevolgt, snel wegklikken
ze gaan toch niet naar de DA zien hem liever pijn lijden.
Nikki__ schreef:Heb mevrouw vertel dat ze met deze instelling van mij geen rat mee kreeg en dat ze zich eerst eens moest verdiepen en ik haar daar graag bij wou helpen.
Mevrouw heeft geïntreseerd mijn verhaal aangehoord en toen toch maar besloten geen rat te nemen.