Wat hebben katten toch met plastic tasjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Raja

Re: Wat hebben katten toch met plastic tasjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:42

_O-
dat hoofd!!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 20:23

Wat een briljante acties allemaal! :))

Die van ons slepen met alles door het huis. Touwtjes worden uit dozen getrokken, kartonnen dozen gesloopt en alle puntjes van de kaften van boeken worden afgekauwd. Daarnaast is er een die in je haar bijt en er dan keihard aan trekt. :+
Om nog maar te zwijgen over een dozijn haar elastiekjes die door het huis slingeren.

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:24

ohja, elastiekjes zijn ook favoriet, m'n haar gaan ze altijd wassen hihi

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 23:13

Geweldige acties allemaal! :))

Ed houd van tassen, elke tas wat open is gaat ie inliggen en als ik dicht is gaat er er maar bovenop liggen.
Verder staan de bloemen in de tuin ook niet veilig, als er een vliegje opzit springt op ie de bloem. :')
Gevolg; bloem plat!
Telefoonopladers ofz. liggen ook niet veilig, gaat ie in bijten haha.
Wcrollen vliegen door het hele huis, Ed ook weer blij! :D
In tijdschriften en kranten word gebeten, en lege dozen worden ook veroverd. :))

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 23:18

Die van mij vond het ook heerlijk om aan tassen te likken. Ik dacht dat hij het van zijn moeder had, maar er blijken dus wel meer katten last van te hebben :+
In tassen gaan zitten vond hij ook prachtig. Ik heb nog een paar filmpjes van hem dat hij in een toevallig zo goed als doorzichtige tas zit die mijn man aan de klink van de deur had gehangen. En maar spinnen. Ik krijg ze alleen helaas niet in een formaat dat ik ze online kan zitten.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:22

Mijn kat heeft ontdekt dat het heel erg leuk is om een (speelgoed)muisje te gaan halen en bij het baasje te brengen, want dan gooit het baasje hem weg en kun je hem weer gaan halen! :D

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:24

Mijn kat likt ook altijd aan dat soort tasjes ja :) de andere 4 hebben er trouwens helemaal niks mee, behalve 1 die er in kruipt x]
Er is dus maar 1 die eraan likt :+

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:28

Hihi mijn kat is er ook zo één :D

Tasjes zijn geweldig, daarom is poes ook altijd blij als er boodschappen zijn gedaan, ze staat meteen vooraan om de tassen te inspecteren ;)

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:45

Onze vroegere kater Willem was een echte tijger :+ bleef alleen maar op de bank liggen maar o wee als je een plastic zakje op de grond had liggen bijvoorbeeld een chipszakje :D dan sprong hij van de bank ging in de aanvalshouding en sprong in volle vaart vol met zijn hoofd in zijn chipszakje en dan rende hij de hele kamer rond met het chipszakje op zijn kop :+ . En meneer was verontwaardigd als je hem bevrijdde van het zakje dan stormde hij er meteen weer in om weer rondjes te gaan rennen en overal tegen aan te knallen.. gekke kat xD onze andere 2 katten (nolke en truus) keken hem dan vreemd aan , echt van: ow god daar gaat ie weer.. :Z

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:29

_O- Oh dat moet echt hilarisch zijn om te zien :')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:42

me_myself_i schreef:
Onze vroegere kater Willem was een echte tijger :+ bleef alleen maar op de bank liggen maar o wee als je een plastic zakje op de grond had liggen bijvoorbeeld een chipszakje :D dan sprong hij van de bank ging in de aanvalshouding en sprong in volle vaart vol met zijn hoofd in zijn chipszakje en dan rende hij de hele kamer rond met het chipszakje op zijn kop :+ . En meneer was verontwaardigd als je hem bevrijdde van het zakje dan stormde hij er meteen weer in om weer rondjes te gaan rennen en overal tegen aan te knallen.. gekke kat xD onze andere 2 katten (nolke en truus) keken hem dan vreemd aan , echt van: ow god daar gaat ie weer.. :Z

_O-

dat had je moeten filmen!

:')

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:48

Geen plasticzak-liefhebbers, wel een kat die gek is op schoenen...letterlijk. Als ik mijn schoenen uitdoe worden die helemaal dood geknuffeld.....het ene paar is dan wel weer leuker dan de ander....zijn broertje vindt m maar geschuffeld volgens mij....

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:08

Raja schreef:
me_myself_i schreef:

_O-

dat had je moeten filmen!

:')

Ja eigenlijk wel eah ;) helaas hebben we dat niet gedaan maar we hebben wel heel erg om hem kunnen lachen :D

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:26

Kat van me ouders vroeger moest altijd in of op de doosjes liggen :+

Hadden ze een groot feest, heerlijke dure taart. En een kat 1+1=2 En dus toen een geplette taart :D en een zeer te vrede kater.

aquina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:53

komt me zeer bekent voor :)
vanaf dat mijn kat een plastiek zak ziet of hoort is ze er naar toe, maar het erge eraan is dat ze het ook opeet.
het is hier altijd goed opletten dat je geen plastiek zak laat liggen :p maar zo blijf je bezig hihi