Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SecretLIN schreef:ne omdraaien hoeft ook niet altijd snel te gaan Chloroforum wel, en pijnloos..
picobello schreef:@ Jildau: Ik heb gemerkt dat er heel veel verschil zit tussen verschillende dierenambu's. Sommige staan slecht te boek en anderen weer niet. Ik werk er zelf ook bij en dit soort praktijken gebeurt bij ons zeer zeker niet! Dus ik zou zeggen: veel plezier want het is echt heel leuk werk (meestal dan..)
nikita_benno schreef:Less schreef:Ongelooflijk! Geen woorden voor, en daar moet je dan met een gerust gevoel hulp aan vragen?
Dood gaan hoort erbij maar op deze wijze...
ik bel ze ook nooit als er iets is. je hebt er niks aan.
SecretLIN schreef:_San87_ schreef:Waar komt dit verhaal weg? Oh... de Telegraaf
Van ether raak je meteen bewusteloos, dus echt lijden zullen de beesten niet doen. Neemt niet weg dat de methode nogal luguber is en er betere en diervriendelijkere manieren zijn.
nou ether is dus wel echte rottroep he zo'n beest lijd er enorm van hoor! weet waar je over praat als je zoiets neerzet!
SecretLIN schreef:ne omdraaien hoeft ook niet altijd snel te gaan Chloroforum wel, en pijnloos..
Welshcobfan schreef:Ik vraag mij wel af in hoeverre de dierenambu dieren die ten dode zijn opgeschreven ook echt naar de DA brengt voor een spuitje. Denk eerder dat de meeste het dier toch ter plekke zelf uit zijn lijden verlossen.
Zelfs mijn DA doet dat