Aah, zie 't nu pas. Dikke knuf voor jou Toek, wat ben je toch een schat van een meid. Pino heeft dankzij jou toch een tweede kans gekregen op het leven en een goeie kans ook als ik 't zo lees. Super meis! Ben benieuwd hoe Pino het gaat doen.
Toekie, wat súper wat je voor Pino hebt gedaan Hopelijk red ie het en groeit ie uit tot een mooie vogel. Ik snap het missen gevoel, had ik ook met mijn babyduif Kip vorig jaar. Je hebt Pino zo geholpen, daar mag je trots op zijn! TOP MEID !
Meert
Geplaatst: 02-06-09 17:16
Super hoor wat je hebt gedaan. Ik heb vorig jaar ook zoiets meegemaakt met een kuiken (zie profiel voor verhaal en foto's) en iedereen zei ook die haalt het niet, maar ze is toch blijven leven en ze (Kalimero) is nu een mooie grote hen. Het is voor mij een hele leuke en mooie ervaring geweest.
Vriendin van mij had zich ontfermd over een jonge (waarschijnlijk ) kievit. Hij liep met papa, mama en zijn 3 broertjes/zusjes over straat toen er een grote boze auto aankwam en ze allemaal doodreed. Demi vloog een stuk weg, waarna mijn vriendin m oppakte en meenam. Demi heeft 2 dagen geleefd.
Super wat je gedaan hebt!
tones
Geplaatst: 02-06-09 17:45
Ahhh, wat goed Toekie!!!!!
* Kan natuurlijk geen veer-in-kont smilie vinden *
Super! Ook mijn complinten krijg je! Hopelijk red het kleintje het!
Ik had ook een keer een vogeltje, maar die is toch overleden, net toen ik in de auto wilde stappen om hem weg te brengen.. En ik heb ook een keer een jonge duif gevonden, en die heeft iemand anders hier in de buurt grootgebracht en die is later weer uitgevlogen!
Ik hoop dat wij nog horen of ie nog leeft volgende week!