Floran schreef:En wegbrengen doen we niet, kan ook niet.
Hoezo kan dat niet? Of hoort dat bij het verhaal wat je niet 123 uit kan leggen? Wegbrengen kan IMO altijd, zeker als je daarmee de overlevingskansen vergroot
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
simone_1986 schreef:Ik blijf het vreemd vinden dat je niet de moeite neemt om ze s'nachts te voeden en om even naar een dierenarts te gaan voor kittenmelk. Ook al is het 2e pinksterdag er is altijd een dierenarts te bereiken.
Heb een beetje het gevoel dat je er te makkenlijk over denkt, fleskittens kosten heel veel tijd en geld hou daar rekening mee !
Floran schreef:.
@ crossmonster: dankje, je begrijpt het idd! topic heb ik laten lezen, maar beslissing blijft. ze heeft écht het allerbeste voor met deze beestjes, maar ze zijn niet van ons, zullen dit ook niet worden en om er dan nu al meteen zoveel geld voor uit te geven, gaat gewoon niet, tenzij het écht moet (ja, melk moet ook, i know, maar leg je er aub bij neer)
Floran schreef:oké zie het nu ook! maar toch gek dat moederpoes er dan snachts ook al niet bij was!!
ze hebben dan trouwens vanacht 1 maaltijd gemist. gisteravond half 1 was namelijk de laatste en vanochtend om half 6 was de eerste weer.
ik zal kijken of ik er vannacht toch een keer (of 2) uit kan gaan;)