Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Onze kat is aan de pil, reden:
Het klinkt echt heel dom, we hebben heel veel katten gehad...
Zodra we een kat hebben laten sterilliseren, zijn ze binnen no time dood. (door een auto dood gereden) Dan is het wel zonde van het geld! We hebben wel eens een kat gehad vroeger die dat niet had, maar de laatste jaren, niet normaal.
Toen de laatste kat die gesteriliseerd is, binnen een week (na de operatie) dood gereden is, hebben we onze huidige kat aan de pil gezet. Hij leeft nog steeds!
Je kan ook een ren maken in je tuin, of je tuin kattenproof maken zodat ze niet meer overreden worden 
rensju schreef:Cowgirl schreef:
Onze kat is aan de pil, reden:
Zodra we een kat hebben laten sterilliseren, zijn ze binnen no time dood. (door een auto dood gereden) Dan is het wel zonde van het geld! We hebben wel eens een kat gehad vroeger die dat niet had, maar de laatste jaren, niet normaal.
Toen de laatste kat die gesteriliseerd is, binnen een week (na de operatie) dood gereden is, hebben we onze huidige kat aan de pil gezet. Hij leeft nog steeds!
Don_Zhivago schreef:probeer maar eens een tuin kat proof te maken..
een beetje kat kan klimmen als de beste.. als ze in bomen kunnen klimmen, klimmen ze ook over je schutting hoor..
tenzij je gaat werken met prikkeldraad of schrikdraad, maar das een beetje zielig.
Don_Zhivago schreef:probeer maar eens een tuin kat proof te maken..
een beetje kat kan klimmen als de beste.. als ze in bomen kunnen klimmen, klimmen ze ook over je schutting hoor..
tenzij je gaat werken met prikkeldraad of schrikdraad, maar das een beetje zielig.

reininglover schreef:Don_Zhivago schreef:probeer maar eens een tuin kat proof te maken..
Is schrikdraad bij paarden dan ook zielig?
Als ze 1x getikt zijn proberen ze het echt geen 2de keer hoor

Maar ik heb liever dat ze met hun kont in de planten vallen, dan dat ze voor de deur worden dood gereden. Don_Zhivago schreef:ow.. nou als je dat heb, dan kan het wel..
toch zou ik het niet gebruiken bij mijn kat..
vind het toch een risico als je dat op je schutting doet... kat krijgt een op donder.. schrikt zich rot, en valt van de schutting..
ze komen niet altijd op hun pootjes neer..
dan heb je inderdaad een gegrilde kat.reininglover schreef:Don_Zhivago schreef:ow.. nou als je dat heb, dan kan het wel..
toch zou ik het niet gebruiken bij mijn kat..
vind het toch een risico als je dat op je schutting doet... kat krijgt een op donder.. schrikt zich rot, en valt van de schutting..
ze komen niet altijd op hun pootjes neer..
Je moet er geen 220V opzetten ehdan heb je inderdaad een gegrilde kat.
Gewoon in verhouding dus, een schokje dat een beetje pijn doet en waardoor ze het geen 2de keer willen doen. En je kan ook altijd een ren maken met een hoop klim en speelgedoe, vinden ze geweldig.
reininglover schreef:Citaat:Onze kat is aan de pil, reden:
Je kan ook een ren maken in je tuin, of je tuin kattenproof maken zodat ze niet meer overreden worden
rensju schreef:Jahoor, wij wonen niet in een woonwijk ofzo dan kan ik het me nog voorstellen. Buren hebben we niet, tuin kattenproof maken wordt hem dus ook al niet. Ik ga geen kat houden om hem vervolgens op te sluiten in een ren..
Reden genoeg toch om aan de pil? (ik wist trouwens niet van die bijwerkingen, tumoren e.d.)

.