Wanneer is het 'oké' om aan een optie voorbij te gaan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 16:20

C_arola schreef:
Hier ben ik het ook mee eens.
Het is jammer dat je hem niet kon bellen om het telefonisch door te geven (ook niet door naar je werk te bellen en zo zijn nummer te achterhalen?)
maar gedane zaken nemen geen keer.
Fijn dat de kittens een goed plekje hebben gevonden en je collega zal denk ik nu snel kijken naar een poesje.

Ik zit op m'n werk, maar onze HR afdeling is vandaag niet bereikbaar ivm cursus en deels vakantie helaas :)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Wanneer is het 'oké' om aan een optie voorbij te gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:25

Dat is dan idd jammer maar logisch dat je het dan per email doet. Je kan niks anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 19:19

Zo wat een geduld heb jij Mayo met iemand die niet bepaald razend enthousiast is voor jou huisdieren die je met zorg en liefde op heb gevoed.
Ik zou het je niet nadoen, mijn keus was meteen gegaan naar het perfecte huisje, met dieren is het hier graag maar niet traag.
De laatste kan nog wel eens een stel zijn die ze met een paar maanden al weer zat zijn.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 09:17

:) Ja het zou zomaar kunnen. Ik heb ook nog niks terug gehoord van mijn collega. Dus of hij is 'boos' of hij vind het wel best. Geen idee.

Ik ben iig ontzettend blij dat de kittens naar het perfecte plekje gaan. Ik zal vast wel (zo mutserig als ik ben) een traan laten als ik de ukkies daar achter moet laten, maar ik weet dat ze een heerlijk leven tegemoet gaan daar :+:

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:23

Fijn dat je toch voor optie 3 hebt gekozen.
En je collega moet zich niet aanstellen (als hij dat al doet), je bent er nog altijd zelf vrij in om een goed adres te vinden en ik had meteen al vor optie 3 gekozen toen die zich melde ;)

Chichiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:38

Het is mischien handig in het vervolg (mocht het nog voorkomen) zelf een datum te stellen.
Je kunt niet wachten op iemand die met 6 weken al een optie heeft en pas met 12 weken een
beslissing neemt. Je kunt dan zeggen, je hebt een week de tijd. Dan heb je tegenover de andere
mensen een datum en kun je zeggen na dan en dan weet ik meer en kun je eventueel komen
kijken.

Verder geef ik je groot gelijk. Als je gevoel zegt nee, moet je het niet doen. Wachten heeft dan
geen zin. Jij moet er ook achter staan.

Als de fokker van mijn katjes mij of mijn situatie niets had gevonden...had ik op mijn kop kunnen
gaan staan maar ze niet meegekregen. Zij kan dan ook altijd nog zeggen dat ik ze niet mee krijg.
Net als dat ik kan zeggen, nee ik wil ze toch niet.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 09:55

Ja dat is inderdaad wel een goede ja. Voortaan ga ik hier wel strikter mee om wil de situatie zich aandienen. Want het was niet echt handig hoe dit gegaan is.