3 Dagen oud, zou ik eindelijk zo'n Droepie krijgen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

baroen

Re: 3 Dagen oud, zou ik eindelijk zo'n Droepie krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 02:17

@ winia4ever: mooie pups zijn het ! en ik vind het echt super voor je, ik hoop dat je je wereldhondje krijgt straks, nogmaals even zeggen, dat ik het ontzettend goed vind, dat je hier nu voor gekozen hebt, jammer dat andere er toch wel in blijven trappen, maar goed, zo gaat dat nu eenmaal ;)
ben heel benieuwd naar je hondje straks !

Mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:47

winia4ever schreef:
Haha nee dat is inderdaad een beetje te ver woon on vaassen( gelderland) jullie??? Hebben jullie al weer nieuwe foto's??

Het ligt een beetje te ver uit elkaar, ik woon in Oudenbosch (brabant) bij Roosendaal.
Zal binnenkort weer nieuwe foto's maken.

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 17:55

baroen: Achteraf ben ik zelf ook erg blij dat ik gewacht heb!.

Mic:Ja, Ja, Ja nieuwe foto's!!! *\o/*
Roosendaal Daar komt die van mij vandaan misschien kan ik gelijk rondje meeting doen ;) Arm beestje ze weet vast niet wat haar allemaal overkomt!..
Misschien tegen die tijd als wij na elkaar toe komen valt de tijd best mee!!. :D

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 08:51

mic: heb je al nieuwe foto's?? :D
Suz: heb jij al nieuwe foto's! :D

heb net met de puppy fokker gemailt en ze had gisteren een Tollerfestival gehad! dit kreeg ik in de mail!

Ik mag ook absoluut niet klagen hoor, de beste reu en de beste teef waren van ons dus ook de beste van het ras. De 1e en de 2e plaats in de nakomelingenklas en de 1e plaats in de fokkerijklas ! Dus zeker een resultaat waar wij ook heel blij mee zijn !
Volgend jaar is er natuurlijk weer een Tollerfestival. Het is altijd heel gezellig, zelfs gisteren, ondanks de regen.

vondt het erg fijn om te horen!..Toch een teken van een goed adres! :D

Mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:17

Hier komen weer een paar nieuwe ....

Afbeelding Afbeelding Faith eet altijd liggend haar eten op !Afbeelding

Ik was nog van plan om te gaan kijken bij het Tollerfestival maar het weer was niet zo geweldig.
Ik wilde eerst ook nog meedoen met Faith maar ga eerst toch maar ringtraining volgen want diegen die al ervaring met shows hebben, hebben dan toch een streepje voor.

Mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:25

Zie je trouwens op die twee foto's, waar ze aan het eten is, dat ze aan het verkleuren is ! Haar schouderpartij is nog licht en de rest wordt al donkerder. Ze krijgt nu ook een andere vacht als eerst, het wollige is eraf.

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:44

Hier nog geen nieuwe foto's. Ik zit volop in de examens. Na volgende week donderdag heb ik weer tijd genoeg.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:51

winia4ever schreef:
marlinH: Tuurlijk blijf ik foto's plaatsen.. :D :D :D

Ja ik ben met een hond zoeken toch erg bezig geweest met een goed gekeurde fokker!..en met papieren en aangesloten bij het erkendefokbeheer!. :D
Kost toch wat zo'n hond, en ik wil er best wel veel mee doen, en daarom moet het geen zorghondje worden!..maar een echte goeie gezonde hond!..Tuurlijk kan het nu nog wel zijn dat het niet helemaal 100% is maar ik heb het zelf aan allekanten proberen uit te sluiten!.. :D

Hihi, ik wou net zeggen. Wij hebben ons labje ook bij een goede fokker vandaan, aangesloten bij de rasvereniging, alles in orde. Toch een zorgenhondje :P Dan wel (nog) niet qua heupen ellebogen enz, maar ze werd verdacht van een kruisbandscheuring, was uiteindelijk toch niet het geval.. Genoeg dierenartskosten al gehad hier! Maar als je hoort wat andere pups voor ellende hebben/krijgen van broodfokkers.. ;(

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 17:23

mic: Wat super!! wat is ze schattig zeg als ze zo aan het eten is!!!!

Suz: Succes! ben benieuwd naar je topper!

MarlinH": tuurlijk heb je er pechvogels tussen zitten maar kruisbandscheuring heeft niks met het fokken te maken maar meer met het drukkespelen etc etc..
en nu het niet zo is hoef het toch ook geen zorgkindje te zijn? of begrijp ik iets verkeerd?..

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:41

Ik denk dat ik eens foto's ga maken. Het is mooi weer en ik heb geen goesting om te studeren, thans morgen examen :(.

Ze eet nu al heel goed, lekker op het gemak, maar al meer, ze blijft nu ook in haar eigen kom.
Ondertussen kent ze ook haar naam al. Regelmatig wordt er een paar minuutjes geoefend met op straat wandelen aan de leiband.
Af en toe op het paardje zitten als ik die aan het borstelen ben.
Leren zitten enzo zijn we op het gemak mee bezig.
Echt een zalige pup, en zo rustig vergeleken met de border collie pup!
Ze lijkt zo hard op de labrador die ik 14 jaar gehad heb.... Echt leuk.
Dus binnen een uurtje foto's van deze kant denk ik ...

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 16:46

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 17:02

heb gekeken suz: Ziet er goed uit!.

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 14:42

Wat leuk dat ik dit topic tegenkom!

Ik keek naar de foto's en vond dat de moederhond (Dobby)en de foto's me al zo bekend voorkwamen, en toen ging ik maar ff kijken en ja hoor!

Ik krijg een reutje uit dit nestje :))

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 14:44

Love_Plasir: Echt???Wat gaaf!!!!! owh dat vindt ik leuk zeg!!!...

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 14:45

Ja is helemaal echt :D Ik vind ook echt heel leuk, had nooit verwacht!

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 14:46

nee...Ohw wat leuk zeg!!..hahah Jullie halen haar dus 8/9 juli op..Ik ga mij aanpassen aan de rest, aangezien misschien Djara komt ze te heten, anders alleen overblijft!.

Hej ik ga nu, ik ga paardrijden!..Blijf maar in dit topic praten foto's op sturen etc! leuk!!!!..

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 14:49

:j Als de mevrouw het ermee eens is willen we hem graag op woensdags ophalen!

Wij moeten anderhalfuur rijden & mijn moeder dr vriend moet rijden en hij werkt op de rest van de dagen. Maar mocht het hun niet uitkomen op die data dan passen wij ons wel aan hoor :P

Oja na vele namen ( Rodi mocht niet wegens de worstenfabriek,Fletchy vond ik niet zo'n goed plan etc..:+ ) Gaan wij hem Scotty noemen :D

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 15:02

Mic: Wat een prachtig hondje heb je :+:

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 20:12

love..: Ja wij moeten ook 2 uur rijden voor dat wij er zijn!..Daarom hebbben we de pups maar 1 x gezien toen ze net 3 dagen oud waren omdat we eerst nog kennis moesten maken!
Nu hebben we de pups nog niet gezien kan niet wachten tot de nieuwe lading foto's!!

We gaan waarscheinlijk de 20ste weer...en dan met ophalen!..
Dus niet echt heel veel maar tja.

Mic heb inderdaad een prachtig hondje!!!...en erg leuk qua uiterlijk! :D :D :9

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:23

Noem me maar Mo(nique) hoor, vind zo leuk dat we beide hondje uit hetzelfde nestje nemen :))

Wij gaan ook nog xtje terug om te kijken :j De autoreis duurt lang, maar is het waard :D

Ben je ook van plan om bijv. behendigheid of shows te doen?

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 22:32

love_plaisir schreef:
Noem me maar Mo(nique) hoor, vind zo leuk dat we beide hondje uit hetzelfde nestje nemen :))

Wij gaan ook nog xtje terug om te kijken :j De autoreis duurt lang, maar is het waard :D

Ben je ook van plan om bijv. behendigheid of shows te doen?

Ja dat ben ik zeker van plan! waarscheinlijk willen we zelf een nestje met der fokken!..+ de toller festival wil ik heen!

Ga op puppy cursus en als ze overal oud genoeg voor is, op behendigheid, en firebal+dogydance ff kijken wat zij het leukste vindt! en waar ik haar het meeste blij mee maak!. :D

En jij :D

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:37

Leuk zeg :D

Ik ga ook eerst puppycursus doen en behendigheid/flyball lijken me ook erg leuk, dus hoop dat hij het ook leuk vind, hebben we weer wat te doen :))

Mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 00:05

Ik wil ook wel voor jullie bij jullie pups gaan kijken, woon ongeveer 15 minuten van Annemiek af ! :+ (grapje)
Ik kreeg gisteren een brief van de kynologen club, 30 juni is mijn eerste theorieles (2 uur) en vanaf zaterdag 4 juli zijn wij (Faith en ik) voorlopig elke zaterdag om 10.00 uur te vinden op het veld. Als het goed is kunnen we dan in September al aan de vervolgcursus beginnen.
Faith is afgelopen weekend ook mee geweest met de caravan naar Oisterwijk. Ze vondt het wel allemaal vreemd en vaak ook wel eng zo zonder de andere honden, want die bleven thuis !
Heerlijk gewandeld daar in de bossen, ze is ook los geweest en bleef netjes bij ons. Niemand op de camping kende het ras en iedereen komt steeds maar vragen wat het voor ras is. Als je dan de volledige naam zegt staan ze te knipperen met hun ogen :roll: en vragen hoe..... zeg je ?

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 00:29

Love: Ja is inderdaad leuk, wanneer gaan jullie weer? Moet je fotos maken en plaatsen he!!..;))

Mic: haha ja heb ik precies het zelfde, er zijn zo veel fokkers maar niemand weet wat voor'n ras het is!..
Fijn dat ze zo goed der best doet en luisterd!!.
Je mag van mij best kijken en foto's maken! Annemiek is nu op vakantie en dinsdag is ze terug!!..Ben echt benieuwd naar de foto's!!
duurt nog zooo lang, maar this zo voor bij!.Ben echt benieuwd hoe het gaat allemaal straks!

Ga nu slapen ! Truste

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 19:39

Love: Heb jij al weer nieuwere foto's? van je zelf gemaakt? zo ja zou je die willen plaatsen!..is leuk